BU BLOGDA ARA

15 Ağustos 2018 Çarşamba

Wet & Wild Megaliner Likit Eyeliner İncelemesi

Merhaba;
Bir kaybolup bir gelen bloggerınız artık daha sık online. İçimdeki yazma isteğine ne oldu bilemiyorum kaçtı gitti tutamadım bi daha, ama ısınma turlarını sıklaştırarak müthiş bi dönüş yapma peşindeyim. İtiraf edeyim ihtiyaç dışı kozmetik alışverişi yapmayınca biraz soğudu elim, derdim bu.Ama yeni ürün alıp yeni yazılar yazmaya özen göstereceğim.


Bugünkü yazımın konuğu bir likit eyeliner.Eyeliner sürebilmeyi 6 ayda falan öğrendiğim için eyeliner bende özel yeri olan bir makyaj ürünü. Aslında keçe uçlu kalem linerları seviyorum ama onlar biraz çabuk kuruyor. Bir de likit eyelinera şans vereyim dedim. Bingo!



Wet & Wild markasının ürünlerini genelde seviyorum.Hele bir Brulee miydi neydi bir farı vardı,herkesin dilinde (onu almadım) o dönemlerde pek bi dadanmıştım ben bu markaya.Uygun fiyatlı güzel keşifler yaptım da.

Bu likit eyeliner da uygun fiyatlı alınabilirler listeme hop giriverdi. Bu eyeliner miniminicik, pek şirincik ve içi dolu keyifçik :) Yapısı çok akışkan olmamakla birlikte adının da hakkını verebilecek kadar likit.Simsiyah ve göz alıcı canlılıkta bir siyahlığı var. Uca gelen eyelinerı biraz sıyırıp uygulama yapıyorum.İncecik sürülebildiği gibi kalın bir hat oluşturmak da mümkün.Yapısı akışkan olduğu için kuruması biraz zaman alıyor.Bu düzeltme yapmaya fırsat sağladığı gibi eğer gözünüzü yeteri kadar kapamadan bekleyemezseniz bulaşmaya neden olabiliyor.Bu eyelinerın tek sorunu bu bekleme süresi sanırım.Başka bir falsosu yok.Bir de kalın hatlı eyeliner çekecekseniz gözünüzü kurumadan kırpmayı katlanma bölgesine dağılıyor.Deneyimle sabit.

Kuruyup sabitlendikten sonra çok hafif matlaşıyor.Sabitlendikten sonra gözünüzü çıkaracak kadar ovmadığınız sürece de dağılma,dalgalanma,bulaşma akma yapmıyor. Makyajla ağlamak adetim değil o yüzden o açıdan waterproof mu bir fikir belirtemeyeceğim :)

Makyaj temizleme ürünleriyle kolayca çıkıyor bu konuda ise oldukça netim :)



Eyelinerın ucu çok sert değil, çok fazla esnek de değil. İdeal boyutlarda kullanımı kolay bir aparat.



Elimin üstünde böyle, aşağıya da gözümde duruşunu görün diye foto bırakıyorum.





Uygun fiyatlı bu eyeliner benim sevdiklerim arasında. Siz de deneyip almak isterseniz Gratislerde bulabilirsiniz.

Sevgiler.

Flormar Eye Perfection Göz Makyaj Bazı // Campaig

10:06:00
Herkese merhaba! 

Bugün size göz makyajı çok fazla yapmadığım dönemlerde gereksiz gördüğüm, ama gölgeli makyajlar yapmaya başladığımda ise gerçekten lazımmış dediğim ürünlerden biri olan göz makyaj bazımdan bahsedeceğim.


Çok fazla bir ürün denemediğimi belirterek başlayayım anlatmaya. Bu ürün denediğim 2. ya da 3. göz makyaj bazı. En sevdiğim de bu oldu. Flormar Eye Perfection bazların bir kaç rengi var.Bendeki campaing rengi. Sedefli pudra rengi diye tanımlasam hata yapmış olmam. Oldukça yoğun yapılı bir ürün. Ama kullanmadan önce ambalajı çalkalayıp akışkan kısmı jel kısımla karıştırmak gerekiyor.


Yapısı yumuşacık ve kadifemsi. Göz kapağına kolayca dağılıyor ve göz kapağının rengini nötrlüyor. Kuruduktan ve göz kapağına yerleştikten sonra üzerine sürülen far alttaki bazı süpürüp kaldırmıyor.Farın rengini güçlendirdiği gibi kalıcılığını da oldukça artırıyor.Yağlı göz kapaklarımda çizgilere dolan far miktarını oldukça minimal düzeye indirdiğini söyleyebilirim. 



İçindeki ışıltılar göz kapağına çok güzel yansıyor. Farların doğallığını bozmadığı gibi hafif sedefli bir sonuç ortaya çıkıyor ki, ben bu sonuçtan oldukça memnunum.


Bazlı ve bazsız görsellerden anlayacağınız gibi yeterince başarılı bir ürün  ne dersiniz? Kullananların yorumlarını bekliyorum

Sevgiler..

14 Mart 2018 Çarşamba

Cildimi Kurtaran Yöntem : 4 + 2+ 4 Yöntemi

08:30:00
Merhaba!
Cilt problemleriyle ezelden beri boğuşanları buraya alalım mı? Sebi Bebi 'den öğrendiğim cilt bakım yöntemiyle cildimi nasıl yenileyip, sorunlarımla baş etmeyi başardım uzun uzun anlatacağım size. 



4+2+4 yöntemi uzak doğuluların mermer cilt bakım sırları arasında yer alan bir yöntem. Yöntemin özü dolaşımı hızlandırıp kan akışının yoğunlaşmasını sağlamak, cildi kirden arındırmak, daha sonra da cildi neme doyurarak elastikiyet kazandırmak. 

Aslında zaten çevre kirliliği ile fazlaca yorduğumuz cildimizi makyajla daha da yoruyoruz. Sanırım artık makyajla yatan kalmadı ama ben de geç olsa da fark ettim ki cildi arındırmak için yapılan yıkama işlemleri cildi temizlese de gerçek bir bakım niteliğinde değil.Bu yöntemi kullandıktan sonra bunu çok çok iyi anladım.Cildin üzerindeki fazlalığı alıyoruz,derinlerdeki kirler gömülmüş bir vaziyette olduğu gibi duruyor.Ama bu yöntem mucizeler yaratıyor. Hazırsanız neler yapmanız gerekiyor anlatmaya başlayayım.




Baştan söyleyeyim toplam 10 dk'nızı alacak bir cilt bakım yöntemi.Benim gibi tembeller pek sevmeyecek ama 2+1+2 şeklinde biraz kısaltabilirsiniz.Ben bazen öyle yapıyorum.

İlk Aşama (4 dk) : İlk aşamada amaç cilde masaj yaparak kan akışını hızlandırmak ve gözeneklerdeki kirleri yüzeye çıkarmak. Bunun için herhangi bir yağ gerekiyor.Kaş ve kirpikleri güçlendirmek için kullanılan yağlar dışındaki yağları kullanmanızı tavsiye ederim.Badem yağı gibi yağlar ayva tüylerini de güçlendirebilir. Ben Argan yağı görünümlü zeytin yağı kullanıyorum.Çünkü saf argan yağı diye satılan ürünü %90'ı zeytin yağı :) Siz de saf zeytin yağı kullanabilirsiniz. 



Elinize döktüğünüz yağ ile,4 dk boyunca yüzünüze masaj yapacaksınız. Dairesel hareketler kullanmaya özen gösterin. Özellikle gözeneklerinizin ve siyah noktalarınızın yoğun olduğu yerlere hafif bir baskı da uygulayabilirsiniz.  İşlemi uygularken cildinizin kızardığını ve gözeneklerinizin  yoğun olduğu bölgelerde elinize pütür pütür kirlerin geldiğini hissedeceksiniz.



İkinci Aşama ( 2dk) : Bu aşamada yüz yıkama jeli yada krem bir yüz yıkama ürünü ile cildinizi temizlemeye başlayacaksınız. İşlem iki dakika sürecek.Cildinize hiç baskı yapmadan yüz yıkama ürününüzü dairesel hareketlerle tüm yüzünüze uygulamanız yeterli.

Üçüncü Aşama ( 4 dk): Bu aşamada ilk iki dakika boyunca yüzünüzü ılık su ile,yüzünüze su çarparak arındıracaksınız. Ilık su ile yıkamak cildin daha kolay arınmasını sağlayacak. Ve elinizle 6 dk boyunca ısıttığınız cildiniz birden soğuk suya maruz kalarak travmaya uğramasını engellemiş olacaksınız.Isı artışı damarları dilate eder yani genişletir, soğuk ise tam tersi daraltır. O yüzden geçişin nazik olması gerekir. Bu aşamanın ikinci iki dakikasında ise yüzünüze soğuk su çarpacaksınız. Bu da cildinizin gerilmesine ve gözeneklerinizin sıkılaşmasına yardımcı olacak. 

Bu işlem sonrasında aynaya baktığınızda kırmızı bir yüz göreceksiniz. 10 dk içinde ise yumuşacık ama gergin ve pembe bir ciltle baş başa kalacaksınız. Uygulamadan sonra gece kremi sürerek taze bir cildin keyfini sürebilirsiniz. 

Bu yöntemi uyguladıktan sonra cildimdeki değişime inanamadım.Cilt lekelerim falan artık dert ettiğim şeyler değil ama gözenek ve siyah nokta problemim dayanılmayacak seviyedeydi. Cildim pütür pütürdü yaptığım makyajın bile kapatmayacağı bazı sorunlu bölgeler vardı.Şimdi pütürlü görüntüden eser yok, gözneklerim daha az göze çarpıyor.Burnumun üstündeki çilek görünüm azaldı.Yaptığım makyaj cildime daha güzel oturuyor ve daha hoş duruyor.

Elimi yanağıma sürdüğümde kratere dokunmuş gibi değil de pürüzsüz bir yüzeye dokunuyormuşum hissini yaşamak ne güzelmiş :) Haftada en az iki yada üç kez cildimi bu şekilde arındırıyorum. Gönül ister ki  her gün yıkayayım ama ezelden tembelim :)

Sevgiler..

11 Aralık 2017 Pazartesi

Giyiver.com Alışverişim

Herkese merhaba!
İnstagramda uygun fiyatlı giyim alışverişi yapabileceğim sitelerin peşinde hafiyelik yaparken, keşfet kismina düşen paylaşımlar sayesinde bir site daha keşfettim: Giyiver.com 

Ön yargılarımı bir yana bırakıp, ünlü markaların sitelerinde dolaşmayı bırakıp biraz da uygun fiyatlı ürünlerle hizmet veren giyim sitelerine yöneldim.Yaptığım diğer alışverişlerin başarılı sonuçlanması da cesaret vermedi değil hani. Yerel mağazalarda hatta bir  çok ünlü mağazada gördüğüm bir çok modeli sitede görünce bir deneme alışveriş yaptım. Deneme alışverişlerinde belirli bir meblağ belirleyip ona göre bir alışveriş yapıyorum. 

Giyiver.com Kazançlı Alışveriş Tutkusu mottosuyla yola çıkmış.Erkek ve kadın giyim üzerine uygun fiyatlı bir çok seçenek var sitede. Gömlekten, kazağa, ayakkabıdan,spor takımlara kadar her şey var.


Benim şu sırlar özellikle takıntım kazaklar. O yüzden kendime iki kazak aldım. Kazaklar birbirine çok benziyor ama şimdinin modası bu, ispanyol kollar, inci detayları.. Bir çok mağazada uçuk fiyatlara satılan bu kazanları uygun fiyata almak hoşuma gitmedi değil hani.Kazakların dokusu yumuşacık,görüntüleri çok şık. Aldıktan sonra üzerimde paralandılar desem yeridir. Yıkama sonrası herhangi bozulma olmadı ne hoş, ne hoş :) Kazak modellerine bakmak için link: https://www.giyiver.com/kadin-triko

Giyiver.com'un uygun fiyatlı ürünlerin yanı sıra ne alırsanız alın kargo bedava kampanyası da oldukça cezbedici.Alışverişinizi yapar yapmaz alışveriş numaranız, ürünler kargoya verildikten sonra da kargo takip numaranız hemen mail adresinize gönderiliyor. Ürün teslimatı oldukça hızlı.Benim ürünlerim iki gün içinde elime geçti. Hem hızlı, hem hesaplı alışveriş :) 

Ben bir dahaki alışverişimde ayakkabılara yönelmeyi planlıyorum.Beğendiğim botun görselini ve ayakkabı kategorisinin linkini aşağı bırakıyorum.

Sizin de severek alışveriş yaptığınız siteler varsa paylaşın benimle.

Sevgiler..


5 Aralık 2017 Salı

Yeni Saç Bakım Rutinim // Farmasi Vitalizing Serisi - Garlic & Capixyl

08:30:00
Herkese merhaba!
Yeniden, yenilenen saç bakım rutinim ile karşınızdayım.Bir önceki rutinim yanlış kesim kurbanı ettiğim saçlarımı uzatmak için oluşturduğum bir rutindi.Orada kullandığım ürünleri hala seviyorum ama şimdiki sorunum boyadan yanmış yıpranmış saçlarım.


Saçlarım şu anda tek renk koyu kestane.Bundan önce açtırıp sarı gölgeler yaptırmıştım.O saçlarımı uzunca bir zaman kullandım. Ama deli başım akıllanmamış olacak ki, hassas bir dönemimde gene kuaförümün yakasına yapıştım.Gri sevdasına düşüp beynini yedim.Saçların cansız o kadar açarsam sıkıntı olur dedi ama dinlemedim.Gene insaflı davranıp tam gri değil gri-platin bir renk uyguladı.Ama gene de yandı saçlarım.Islanınca uçlarını çektiğimde lastik gibi uzayıp kopmaya başladı.

Uzatma hevesinde olduğum saçlarımı kırıklardan yanıklardan kurtarmak için sık sık kestirdiğime mi yanayım, yanık olan yerlerin cansız çatal çatal kötü görüntüsüne mi bilemedim. Uzatmaya yönelik rutinimi kurtarıp canladırmaya yönelik rutinle değiştirmekten başka yol bulamadım, öyle de yaptım.

Resmen yağlara ve maskelere abandım. Tek başına yeterli olmayacak gibi gelince de yeni arayışlara girdim.Aradığımı da buldum sonunda. Farmasi markasının Vitalizing serisinin sarımsaklı ve çörek otlu bakım setini alıp denemeye başladım.Önce yağ ve maskeyi bir umut almıştım.Memnun kalınca şampuanı da alıp rutinime ekledim.Serinin amacı yıpranmış saçları onarmak ve canlandırmak. Tam benim aradığım şey :) 
Farmasi Vitalizing Sarımsak Özlü Saç Bakım Yağı: Minicik bir şişede damlalıklı bir ürün.Bildiğiniz sarımsak yağı. Çok hafif yapılı bir ürün. Baya baya sarımsak kokusu var ama rahatsızlık veren bir koku değil,koku hassasiyetim olmasına rağmen beni çok rahatsız etmedi.Yağı saç diplerime masajla uyguluyorum, uçlara da uyguladıktan sonra saçlarımı ensemde toplayıp 20 dakika saçımda bekletiyorum.Bu süre içinde sarımsak kokusu ilk beş dakikadan sonra burna çalınmıyor.
Yağla ilgili en çok sevdiğim şey kolay arınıyor olması.İlk şampuanlamada saçtan arınıp gidiyor. Bu ürün adına çok büyük bir artı.Tek sıkıntı işe yüksek fiyatına göre miktarının az olması. Benim saçlarım kısa olmasına rağmen 5-6 damlalık yağ kullanıyorum her seferinde. Haftada iki kez uyguladığımı da düşünürseniz 30 ml'lik ürün kısa sürede biter. Neyse ki sık sık indirime giriyor. İndirimde gördükçe stok yapıyorum bende.
Farmasi Vitalizing Sarımsak & Capixyl Saç Bakım Maskesi: Bu maskenin içinde sarımsak özüne ek olarak capixyl ekstratı var. Yağın saf sarımsak kokusunun aksine misler gibi kokan orta kıvamlı bir maske. Kocaman plastik kavanozdaki maske az miktarda kullanıldığında bile yeterli olduğu için yağa göre bereketli bir ürün.Saç diplerine uygulanabiliyor olması benim için önemli.Çünkü saç ürünlerinin saç dibine uygulanmıyor olmasını hep manasız buluyorum :) Nemi alınmış tüm saça uygulanıp 3 dakika bekletiyorum. Sonra duruluyorum. Durularken saçlarıma değil de kadifeye dokunuyormuşum gibi hissediyorum kendimi.Yağa göre biraz daha zor arınıyor, saçları ağırlaştırmıyor, yağlanma süresine olumsuz etki etmiyor.Her gün kullanıma uygun.

Dip Not: Capixyl saç dökülmelerine karşı kullanılan çiçek özleriyle zenginleştirilmiş  bir ekstratmış. İçerik tam olarak şöyle : Water, Butylene Glycol, Dextran, Acetyl Tetrapeptide-3 and Trifolium Pratense (flower extract) 

Farmasi Vitalizing Sarımsak & Capixyl Şampuan: Şampuan içerisinde de maske gibi  sarımsak özü ve capixyl ekstratı var.Kremsi beyaz renkli ve sarımsağa rağmen yine maske gibi kokusu kötü olmayan bir şampuan.Güzel köpürüyor ve saçı nazik bir şekilde kirlerden arındırıyor.2 şampuanlama saçı temizlemek için yeterli oluyor. Saçlarım ince telli olduğu için hangi şampuanla yıkarsam yıkayayım karışıyor. Bu şampuanda karışma oranının bariz azaldığını hissettim.Son olarak pompalı ambalajları şampuanlar için pek uygun bulmuyorum, o yüzden ambalajı pek sevdiğimi söyleyemeyeceğim.

Gelelim bu ürünleri kullandıktan sonra saçlarımda oluşan değişime; 
Ürünleri düzenli bir şekilde yaklaşık bir aydır kullanıyorum,bunu belirterek başlayayım.Saçlarımda gözlemlediğim sonuç ise;

* Sarımsak yağı saçlarımı parlatıp nispeten canlandırdı.
*Bu üçlüyü kullandığımdan beri saçlarım çok daha yumuşak,nemli ve güçlü.Kupkuru ve soluk saç görüntüsünden kurtuldum.
*Yıkama sonrası oluşan karışıklık ve zor taranma sorunu %90 azaldı.Kolay saç tarama spreyi kullanmayı bıraktım.Artık parmaklarımı saçlarımı taradıktan sonra kolayca saçlarımın arasından rahatlıkla geçirebiliyorum.
*Kullanım öncesi koparak dökülme ve dipten dökülme sorunum çok artmıştı.Şimdi saç dökülmem yok denecek kadar az. Şekillendirme sırasında dökülen saç tellerini sayabiliyorum, o kadar az yani.
*Saçlarım ısıya daha dayanıklı, düzleştirme sonrası oluşan yanık kokusunu hissetmiyorum.Ayrıca saçlarım çok daha kolay şekil alıyor ve sprey kullanmadan şeklini gün boyu koruyor.
*Boyadan yanan kısımlar tam onarıldı diyemem ama artık kuru ve tiftik görüntü yok denecek kadar az.
*Saçlarımın uzama hızında şahane bir artış yok  ama sanki bir tık daha çabuk uzuyorlar.

Daha ne olsun?

Farmasi markasının kullandığım bir çok ürününden memnun kaldım.Bu saç bakım ürünleri ise gerçekten çok işe yarıyor.Arkadaşlarım saçların ne kadar canlandı dedikçe gözlerimin içi parlıyor.Emek verilen bir şeyin olumlu sonuçlarını görmek şahane bir şey :)

Sevgiler..