BU BLOGDA ARA

9 Ağustos 2017 Çarşamba

Summer Wibes with Black

Merhaba! Çekim yapmak için ne zaman heveslensem birşey çıktı, en son çekim için dışarı çıktığımda fırtına neredeyse uçuruyordu beni.Ben birşeye heves etmeye göreyim artık göktaşı düşse,uzaylı istilası falan olsa, bunu bile normal karşılayabilirim şansımla o kadar barışığım yani:) 


Tam bir stil postu sayılır mı bu bilmiyorum ama, instagramda paylaşmak için telefonla çekilmiş bu fotoğrafları o kadar sevdim ki stil postu hazırlamaya karar verdim.



Yaz geldiğinden beri iki ya da üç kere pantolon giydim.Yazın özellikle efil efil etekler kurtarıcı resmen. Terlemek yok rahatlık da cabası.Bu eteğim şekil olarak çok salaş ve efil efil değil ama kumaşı ipek muare olduğu için oldukça hafif ve çok rahat. Etek neredeyse 30 yıllık, hatta bunun ceketini fi tarihinde yayınladığım bir postta giymiştim. Ben belden oturtmalı etekleri çok seviyorum, yüksek bel olduğu için boyumu aşağı çekmiyor.Uzun etek kısa boylular için genelde sorun ama belden oturan bu tarz etekleri rahatlıkla düz ayakkabılar ile giyebiliyorum.Eteğin belindeki çiçeği de ben diktim, biraz renk katmak ve şu anki motif trendine farklı bir soluk getirmek için :) 


43 kilo olmamdan mütevellit belim fazlasıyla ince, belden oturan eteklerin içine dar üstler değil de daha salaş üstler giymeyi tercih ediyorum. Üst dar olduğunda çubuk gibi görünmek kaçınılmaz oluyor.Salaş üstler ise görüntüye biraz hareket katarak, oluşabilecek o kıvrımsız ve düz görüntüyü iyi ekarte ediyor.Ayrıca askılı bluz içine sütyen askısı kullanmayı sizler sevmiyor olabilirsiniz ama askıyla bluzun rengi tam tutuyorsa omuzdaki ekstra çıplaklık hissini aza indirmek için askılarımı çıkarmıyorum.Tercih meselesi tabi.


Siyah ile kahverenginin uyumunu çok sevdiğim için çantamı ve ayakkabımı kahverengi tercih ettim.Doğru mu yapmışım sizce? Umarım bu görüntüyü beğenmişsinizdir!

Bu arada saç bandı ve bilimum saç aksesuarını kullanmayı bilemiyorum ama öğreneceğim söz,şimdilik elimden ancak bu kadarı geliyor:) 


Bluz: H&M (İndirim -15 TL)
Etek: Elde Dikim - İpek Muare
Çanta: LCW (Yeni Sezon - 40 TL) 
Ayakkabı: Bambi ( Eski Sezon - )



Çanta ve ayakkabı daha yakın, uğur böceğim ve 4 yapraklı yoncam hepimize şans getirsin!

Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)