BU BLOGDA ARA

15 Temmuz 2017 Cumartesi

Pastel Profashion Art Liner Pen

Eyeliner kalemlerin hepsine ayrı ayrı gönül veren bloggerınızdan kocaman merhaba! Eyeliner kalem denemeye doyamadım, her indirimde favorilerden birini yedeklerken bir de yeni bir kalem alarak deneyimlerime deneyim katıyorum.Ne hoş!


Bu deneyim merakım her zaman iyi sonuçlanmıyor,ama Pastel Artliner ucunun kalın olmasına rağmen favoriler arasına girmeye hak kazandı. Kalın uçlu kalemlerle istediğim incelikte bir hat oluşturamadığım için pek tercih etmiyorum bu tarz kalemleri.Ama pastel bu işi iyi becermiş.


Eyelinerlarımın parlak ve simsiyah olması benim için önemli.Bu eyeliner kalem de simsiyah ve parlak renkte. Belirgin bir eyeliner istiyorsanız tam sizlik!

Eyelinerın sabitlenmesi yeterince hızlı, kalıcılığı da fazlasıyla tatmin edici. 8 saat idare ediyor. Kurudukça parçalanmayor ya da zaman geçtikçe soluklaşmıyor.Fiyat performans açısından başarılı bir ürün.


Eyelinerın genel özelliklerini bırakıp asıl özelliğine gelirsek farklı eyeliner tarzlarını uygulamak için tasarlanmış bir kalem bu. O yüzden ucu daha kısa ve daha sert. Uç, bastırınca yayılmadığı için uygulamak istediğiniz şekli daha keskin ve düzgün uygulama olanağı sağlıyor. Dikey ve yatay olarak kullanıldığında ürün uca rahatlıkla geliyor. Ama yatay kullanıldığında daha konforlu bir sürüş sunduğunu belirtmeden geçmeyeyim.



Eyeliner kalemlerle ilgili yaşadığım temel bir sorunu sizle paylaşıp sonlandıracağım yazıyı. Kalemlerin 4-5 kullanımdan sonra ürünü uca getirmekte zorlandığını görüyorum. Böyle söylüyorum çünkü sallayıp uyguladığımda ürün geliyor ama ikinci göze uygulamada gene problem yaşıyorum. Bu sorundan ötürü kullanamadığım, ama atmaya karar verdiğimde elime deneyip  simsiyah bir çizgi görüp atamadığım 6-7 tane kalemim var. Sorunu aşmak için kalemleri baş aşağı tutmak ve çalkalayarak kullanmaktan(ki çok işe yaramıyor) başka çare var mı ki acaba?

Yorumlarınızı bekliyorum.

Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)