BU BLOGDA ARA

1 Ağustos 2017 Salı

H&M Lipgloss İncelemesi // Bubblegum - Dark Orchid

Merhaba!
Tutunamayanlardan Gonca, size bir kaç kelam edip gidecek. Garip bir yazma isteğim var,ama bir o kadar da cümle kuramamaktan muzdaribim şu sıralar. Bedenimi ele geçiren miskinliği elimin tersiyle bir kenara itiyorum ama bumerang gibi geri dönüyor. Varlığımın yokluğuma denk olduğu şu günlere bir veda edebilsem iyi olacak .Hofff çok duygusal, bol ajitasyonlu bir giriş oldu neyse..

O zaman daha fazla uzatmadan konuya gireyim.Son zamanlarda lipglosslar fazlasıyla göze çarpar oldu.Sanırım mat ruj sürmekten dudaklarımızın eskidiğini düşünmüş olacak ki firmalar, piyasaya hunharca lippgloss sürmeye başladılar.



Lipgloss denince akılıma lise yıllarım geliyor.Ruj sürme yasağını renksiz lipglosslar sürerek deldiğimizi sanırdık. Ne günlerdi.. Şimdi her markanın çeşit çeşit, renk renk lipglosslarına ulaşmak mümkün. 
Geçen sezon bütün kıyafetlerimi H&M'den aldım neredeyse. Mağazaya çok sık uğrayınca kozmetik reyonunu da sık sık didikleme fırsatım oldu. Ama sünger dışında hiç bir şey almadım.Sonra bir gün kasa önü tuzağına yakalandım, kaçınılmaz son. Son bir yıldır hep mat rujlar kullanıyorum. Dudaklarımın da isyanını göz önünde bulundurarak bu iki lipglossu kapıverdim.


Lipglosslarla ilgili en büyük sorunum yapışkanlık hissi.Konuşurken dudaklar arasında uzamaları hiç ama hiç hoş olmuyor.Bu iki lipglossda da bu sorunu yaşamadım. Islak,nemli, hafif yağlı bir his bırakıyorlar ama yapışkanlık hissi asla vermiyorlar.Tek başlarına çok hafif bir renk veriyorlar. Bubblegum çok açık renkli bir nude olduğu için altına mutlaka ruj istiyor,çatlak ve kuru dudaklarda birikme yapması, çizgileri belirgin hale getirmesi olası. Dark Orchid ise güzel bir bordo fakat tek başına şişedeki rengi elde etmek mümkün değil.Ama tek başına kullanılabirliği daha olası.Sonuç itibariyle kendi renklerine yakın bir ruj ile kullanarak hoş sonuçlar elde etmek mümkün. Verdikleri nemlilik hissi de uzun uzadıya süren bir his değil ama kuruluk hissinden iyidir değil mi?

Kalıcılık olarak tek başlarına çok fazla varlık gösteremiyorlar, sık tazelemek gerekiyor fakat altına bir ruj uyguladığınızda parlak görünüm uzunca bir süre devam ediyor. Bulaşma sorunu ise tüm glosslarda olduğu gibi bunlarda da var, bardaklarınızı ve sevdiklerinizin yanaklarını ruj lekesi yapmanız işten bile değil :) 


Çok fazla olumsuzluk barındırmıyor bu rujlar ama gene de sanırım mat rujlar uzunca bir zaman revaçta kalacak. Lipglosslar yapısal olarak daha cezbedici olsa da o ıslak parlak görünüm şu sıralar pek tercih edilmiyor. Fakat bence gloss severlere iyi gelecek uygun fiyatlı ürünler bunlar.Deneyin!

Sevgiler.

1 yorum:

  1. bunları her gidişte ben de görüyorum ama şimdiye kadar direnip almadım :-D

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)