BU BLOGDA ARA

8 Haziran 2017 Perşembe

Catrice Prime and Fine Beautifying Makyaj Bazı

Merhaba!
Rossmann'a girince Catrice standının önünde benim gibi saatler harcayanlar el kaldırsın :) Nedense bu markaya karşı büyük sempati duyuyorum, tamam itiraf edeyim kaliteyi ucuza almak işime geliyor :) 



İlk önce bir eyeliner kalemi aldım onu kullanım kaynaklı pek sevdiğimi söyleyemeceğim müthiş parlak siyah bir kalemdi. Yazısı için tık ve tık. Sonra HD fondötenini alıp çok severek kullandım, ne hikmetse fondötenin benim rengim olanı gelmiyor. 10 numarasını bulan gören varsa iletişime geçelim mi?


Fondöteni çok başarılı bulunca neden bir primer almayayımdı, aldım.Ama bile isteye cildime uygun mat olanını almadım. Cildime alttan ışıltı versin diye Prime and Fine makyaj bazını aldım. Akışkana yakın bir yapısı var, matlaştırıcı bazlar gibi slikon hissi bu bazda yok. Pembe renkli bir baz, herhangi bir kokusu yok. Yeterli miktarı parmaklarımın arasında biraz ısıttıktan sonra cildime yayıyorum.Cilt bazı hemen emiyor, ciltle bütünleşmesi oldukça kolay. Baz tenime oturup kuruduğunda cildimde gözenek görünümü hafifliyor, ve cildime güzel bir ışıltı sağlıyor.


Catrice Prime and Fine makyaj bazı üzerine uygulanan fondöteni de güzel tutuyor, fondötenin cilde daha iyi oturmasını sağlıyor. Fondötenin kalıcılığını biraz daha artırıyor. Mat bir fondöten kullansam da cildim daha aydınlık görünüyor bu görünümü seviyorum. Başta belirtiğim gibi matlaştırıcı olan bazı değil de bu bazı tercih ettiğim için gün içinde yağlanmaya müsait olan yanaklarımda ve t bölgemde bir miktar parlama oluyor. Bunu gözlemlediğim için o bölgelere pudra geçerek bu sorunu kontrol altına alıyorum.

Ayrıca bu makyaj bazını rahatlıkla fondöteninizi inceltip, ışıltı katmak isterseniz fondöteninizle karıştırabilirsiniz.


Rossmannlarda bulabileceğiniz Catrice'in bu makyaj bazını 17 TL'ye alabilirsiniz.Ben severek kullanıyorum ama ne hikmetse benim sevdiğim şeyle genelde kıymetleniyor ve kolayca bulunmaz hale geliyor.Bu bazı da uzun süredir standlarda göremiyorum.

Siz Catrice ürünlerini seviyor musunuz? Şunu da dene dediğiniz ürünler varsa önerilerinize açığım.

Sevgiler..

1 yorum:

  1. Uzun zamandır severek kullanıyorum bende bu bazı. Kalitesiyle beni çok şaşırttı acıkçası. Bence bazı pahalı ürünlere taş çıkartır. Sevgiler canım.....

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)