BU BLOGDA ARA

10 Haziran 2017 Cumartesi

Catrice HD Liquid Covarage Fondöten

Merhaba! 
Uygun fiyatlı süper ötesi bir fondöten önerisiyle karşınızdayım, Catrice HD Liquid Covarage Fondöten!Süper ötesi diyorum çünkü yok böyle incelik, kapatıcılık! 


Damlalıklı cam şişesi sayesinde, bir likit fondötenin en kullanışlı hali bu markada can bulmuş.Kullanımı çok pratik, damlalığı doldurup cildinize direkt bırakıyor ve sonra dağıtıyorsunuz. Tadam! Fondöten o kadar akışkan, ve yapısı o kadar incecik ki dağıtılması çok kolay,ciltle bütünleşmesi kusursuz. Bu kadar ince bir fondötenin bu kadar kapatıcı olabileceğini asla hayal etmezdim. Mükemmele yakın bir kapatıcılık sağlıyor, Mac Studio Fix Fluid kadar iddiası var diyebilirim. Ona göre avantajı, daha ince yapılı olması ve ciltte maske etkisi yaratmıyor olması.Cildin nefes aldığı hissedilebiliyor, o yüzden günlük kullanıma çok daha uygun. Mat etkili olduğu için üzerine pudra geçmeye gerek olmuyor. Matlaştırma özelliği donukluk etkisi yaratacak kadar yüksek değil, bu da bence iyi bir özellik.


Kalıcılık konusunda 24 saate kadar vaadini hep çok ütopik bulmuşumdur,söz konusu hangi marka olursa olsun.Bu föndötenin kalıcılığını 12 saate kadar test ettim,başarılı bulduğumu söyleyebilirim. Çenem ve göz altlarımda (hangi fondöteni kullanırsam kullanayım, mevsimsel cilt kurumasına bağlı yaşadığım bir sorun) bir miktar çizgileniyor. Ama bu kısımları elimle bile düzeltebiliyorum.Buradan da şu sonuç çıkıyor fondöten zamk gibi yapışıp sabitlenmiyor. Hafif de olsa bir bulaşma problemi var.


Benim için hayatımın fondöteni diyebileceğim bu fondötenin üç rengi var.Belki ülkemize sadece üç renk geliyordur onu bilemiyorum.Keşke renk skalası da geniş olsaydı tadından yenmezdi.Ben en açık renk olan 010 İvory rengini kullanıyorum. Rengimi bulabilirsem tekrar mutlaka alacağım.Fiyatı ben aldığımda 24 TL idi şimdi 28 TL olmuş.

Siz bu fondöteni kullandınız mı? Sevdiniz mi? Paylaşın benimle.

Sevgiler..

1 yorum:

  1. Bu fondötenin seveni çok ama malesef en açık rengine hiç denk gelemedim testerını bile bulamadım bi görsem deneyeceğim çok merak ediyorum.:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)