BU BLOGDA ARA

19 Haziran 2017 Pazartesi

Bayram İndirimi Alışverişi // Gratis

Kozmetik almaya ciddi anlamda ara verdim. Sanmayın ki tasarruf falan ediyorum, giyim alışverişinin dibine vuruyorum :( Hiç normal işim yok!
Gereksiz kozmetik alışverişine dur demeyi başarınca bu indirimde sadece Gratis'e uğradım. Zaten canım Gratis <3 



Şu gördüğünüz miniminnacık alışverişi yaptım geldim. Gereksiz olan tek şey bence oval fırça geri kalan hep ihtiyaç.


Wet & Wild Comfort Zone Far Paleti: Tamam kabul yeterince far paletim vardı ama yeşil tonlarda hiç farım yok.Ve bilin bakalım şu sıralar hangi renge taktım? Bildiniz bence :) Palet: 14.90 TL
The Balm Meet Matte Hudges Commited: İnanılmayacak bir şey oldu, hayatımda ilk kez bir ruj bitirdim.Ve yerine hemencecik yenisini aldım. Ruj: 26.90 TL
Cecile İris Parfüm: Uygun fiyatlı muhteşem bir koku.Kullandığım bitmek üzere,yedeği geldi bile. Parfüm: 23,90 TL 


Art Net Oval Fondöten Fırçası: Bu alışverişin tek günahı olur kendisi. Ama o kadar yumuşak, o kadar şirin ki, varsın olsun o kadar. Hatta denendi ve sevildi bile:) Fırça:17. 90 TL

Himayala Herbals Limon Özlü Yüz Temizleme Jeli : Markanın diğer ürünlerini severek kullandım. Yüz temizleme jellerim bitmek üzere, yedek olarak alındı. Temizleme Jeli: 11.90 TL

Creightons Duş Jeli: Kasa başı avlanması denebilir. Bilmem kaç lira alışveriş yapana, bilmem kaç liraya fırsatlarından biri. Duş jeli alacaktım nasılsa, aldım gitti bu tombiği. Duş Jeli : 4.5 TL

Eklips Far Fırçası: Fiyatı 4.5 TL idi sanırım ve neden alınmasındı. Ben fırçalarımı çok sık yıkamayı sevmiyorum, o yüzden fazlaca fırça alıyorum ki kirli fırça kullanıp Bakteriyel Menenjit geçirmeyeyim.Şaka şaka, almak için bahane aradım,ne çok fırça o kadar iyi.

Benim bayram alışverişim bu kadardı.Kıyafet almanın dibine vurdum, ayakkabı almanın ise canını çıkardım. Neyse ben gidip kendime dur demenin bir yolunu bulmaya çalışayım :) Siz neler aldınız,artık alışveriş yaparken minik bi utanma duygusu yaşayan kaç kişiyiz?

Sevgiler.. 


3 yorum:

  1. Aldıklarını güzel günlerde kullan:)

    YanıtlaSil
  2. Himalaya Herbals markasından memnun kalacağını düşünüyorum :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)