BU BLOGDA ARA

14 Mayıs 2017 Pazar

Pastel Daylong Kissproof Lipcolor Mat Ruj

Mat ruj furyası son gaz devam ederken, ben de en sevilen en çok tercih edilen Pastel Daylong rujlardan bahsedip akımdan geri kalmayayım istedim.


Mat ruj tercih edenlerin genelde önem verdiği iki kriter var; birincisi dudakları kurutmaması, ikincisi de kalıcılığının iyi olması ve pul pul dökülmemesi. Bu kriterler baz alınacak olursa Pastel'in bu serisi en az The Balm Meet Matte Hughes rujlar kadar iyi.Renk skalasının geniş olması,daha büyük olması ve fiyatının nispeten uygun olması ise birer avantaj.


Mat rujların sürümü genelde zor, bu ruju sürmek de zorluyor. Yapısal olarak bir zorluktan bahsetmiyorum. Yoksa yumuşak ve kremsi yapısıyla sürümü kolay.Ama taşırırsanız ya da kullanılan miktarı biraz kaçırırsanız işler zorlaşıyor. Çünkü ruj sürülünce hemen sabitleniyor ve o saatten sonra çıkarması çok büyük eziyet haline geliyor. O yüzden elim çok gitmiyor bu ruja, çünkü ruj sürme konusunda biraz sıkıntı yaşıyorum. Bu ruju sürerken taşırıp dudak kenarıma tekrar makyaj yaptığım çok oldu :) 

Ruju güzelce sürebilirseniz o zaman işler değişiyor tabi. Gerek dudakları kurutmuyor olması, gerekse kalıcılık konusunda oldukça tatmin edici derecede başarılı.Çok yağlı ve çok sıcak bir şeyler yeyip içmediğiniz sürece sabah sürüp akşama kadar idare edebilirsiniz. Silinmeye başladığında ortadan siliniyor, o yüzden silindiğini gördüğünüz anda tazelemeniz şart, yoksa çok çirkin bir görüntü oluyor. 


Fiyat performans da değerlendirildiğinde oldukça iyi işler çıkarıyor Pastel Daylong serisi. Her rengi alınıp kullanılası. Seviyorum! Peki siz ? 



Sevgiler..

2 yorum:

  1. Merhaba! Blogunuzu yeni kesfettim :) deneyimlerinizi ve tavsiyelerinizi hemen değerlendiricem :) Bende bekliyorum muhakkak:)https://lavvienrose.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)