BU BLOGDA ARA

26 Aralık 2016 Pazartesi

Saçlarınızla Barışın // Revox Atkuyruğu Bitki Özlü Özel Saç Bakım Şampuanı

Bazen kötü deneyimler, hayatınızda önemli ve olumlu değişiklikler olmasına sebep olabiliyor. Daha önce blogda değişen saç bakım rutinimden ve saçlarımla ilgili yaşadığım pişmanlıklardan bahsetmiştim,tık tık. Saçlarımın kötü kesilmesinin beni favori şampuanımla tanıştıracağını nereden bilebilirdim ki? 


Nedense popüler ürünlere karşı çok büyük ilgi duysam da hep bir ön yargı oluyor içimde. Revox şampuan da benim için denemek istediğim ama ön yargımı kıramadığım bir şampuan olmuştu.Bir çok neden sayabilirim ama konu dışı olacağı için bahsetmeyeceğim. Ne zaman ki saçlarımı kestirerek hür irademle berbat ettirdim -gerçi suçun tamamı benim değildi- hızlı saç uzatma konusunda yardımı dokunabilecek ürün araştırmaya başladım. Bir çok kişiden duyduğum tek şampuan Revox oldu. Ben de gidip bir tane aldım. Ön yargılarım aklıma dahi gelmedi.

Şampuanı kullanmaya başladıktan sonra,saçlarımdaki değişimi görünce uzamasını da bir kenara bıraktım tamam dedim bu benim şampuanım. İçerik bilgisi konusunda ahkam kesmeyeceğim çünkü içerik okumak konusunda kesinlikle başarılı değilim. İçeriğinde at kuyruğu bitkisi özü olan Revox şampuanın oksijenle arıtılmış su ile harmanlanmış olması bildiğim en net içerik bilgisi.

Şampuanın nispeten sade ama tahliye açıklığı bakımından olsun,tutulma ve esneme bakımından olsun oldukça kullanışlı bir ambalajı var.Açık sarı renkteki şampuan orta akışkanlıkta ve mis gibi bir kokuya sahip. Erkek parfümü gibi kokuyor ve eminim benim gibi erkek parfümlerini kadın parfümlerinden daha çok beğenen bir çok kişi vardır:) 

Şampuan gayet güzel köpürüyor ve saçları gayet güzel arındırıyor. Sanırım tek kötü yanı saçları biraz fazla karıştırması.Gerçi benim ince telli saçlarımın da bu durumda payı yadsınamaz bir gerçek. Saç kremi kullanmayı sevmediğim için, kolay tarama spreyi kullanarak bu sorunu ortadan kaldırıyorum. 



Şimdi gelelim şampuanı kullandıktan sonra saçlarımda ne gibi değişiklikler oldu kısmına. En önemlisi burası değil mi?

*Saçlarımın dökülme problemi ilk yıkamadan itibaren azalarak neredeyse ortadan kalktı.Artık tarakta maksimum 8-10 saç teli görüyorum, yastıklarda ve elimi saçlarımın arasında gezdirdiğimde gördüğüm saç teli sayısıysa sıfır.
*Saçlarım hala ince telli tabii ki ama artık güçlü, daha hacimli. Daha sağlıklı ve tok duruyor.
*Saçlarım daha kolay şekil alıyor ve daha dayanıklı şekillendirme sırasında koparak dökülme ve çekiştirmeye bağlı dökülme sorunu çok çok azaldı. (3-5 saç teli ancak dökülüyor.)
*Uzama konusu ise en can alıcı nokta; Eylül ayında kestirip berbat ettiğim saçlarımı bir kez kestirip düzelttirdim, iki sefer de dip boya yaptırdım. Şimdi halimden oldukça memnunum:) 
*Şampuanla ilgili belirtmek istediğim son şey ise,sanırım saçları biraz kurutuyor.Sanırım diyorum çünkü sürekli ısıl işlem uyguluyor olmam da hali hazırda saçlarımı kurutuyor. Şampuanın da ekstra bir etkisi var mı yok mu gözlemliyorum.  

Sonuç itibariyle çok severek kullandığım bir şampuan Revox,ve uzunca bir süre de kullanmaya devam edeceğim. Şu ana kadar kullandıklarımın en iyisi. Gratis,Rossmann ve Watsonslar raflarında bulabileceğiniz Revox şampuanın fiyatı 40 TL.İndirimde 20-23 TL gibi bir fiyata alabilirsiniz.

Sevgiler..

1 yorum:

  1. Ilk defa duyuyorum ama yorumunuzu cok begendim, mutlaka alip deneyecegim!

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)