BU BLOGDA ARA

12 Aralık 2016 Pazartesi

Note Kozmetik Ürünleri // Luminous Silk Tekli Far 17 Numara & Precision Siyah Eyeliner

Uzun bir aradan sonra kocaman bir merhaba!
Bugün size Note Kozmetik'in tekli farı ve eyelinerından bahsedeceğim. İkisi de ihtiyaçlar dahilinde alındığı için kendimle gurur duyuyorum :) 


Mesleğim ve mecbur bıraktıkları gereği çok iddialı ve renkli makyaj yapamıyorum.Açık griler, nudelar,açık kahveler tercihim oluyor genelde.Gölgeli makyajı zaten pek tercih etmiyorum. Göz kapağıma tek renk farı sürüp çıkıyorum. The Balm Nude Tude Far Paletindeki gri farın dibini görünce, gri far almam gerekti.Pek çok gri far denedim, kimisi koyu, kimisi çok ışıltılı olduğu için alamamıştım. Rossmann'da denk geldiğim Note indiriminden renk olarak istediğim gibi olduğu için bu farı tercih ettim.


17 numaralı Luminous Silk Tekli Far çok hafif ışıltılı,açık füme-gri bir renk. Pigmentasyonu yüksek olduğu için kullanırken biraz cimri davranıyorum, yoğun uygulamayla fazla koyu durabiliyor.Tozutma problemi yok, çünkü farı fırçaya almak için oymak gerekmiyor.Fırçayı dokundurmak yetiyor da artıyor.Uygulaması ve dağıtması kolay, dökülme problemi yok.Kalıcılığı bazsız biraz sıkıntılı, yağlı göz kapaklarında 3-4 saat sonra yer yer silinme ve çizgilere dolma yapabiliyor.Kendimden biliyorum :) Bazla oldukça iyi bir performans almak mümkün, tüm gün silinmeden duruyor. 


Note'un eyeliner peni ise severek kullandığım eyeliner penlerden sonra alınabilecekler listeme hızlı bir giriş yaptı.Severek kullanabileceğim alternatif yeni ürünler keşfetmekten büyük keyif alıyorum. Tabi bunları yazıp sizlerle paylaşmaktan da:) Renk olarak parlak siyah olması benim için aranılan ilk özellik. Eyeliner sürülünce şöyle bir vurgun yapmalı değil mi? Kalemin ucunun ideal uzunlukta olması, ve ideal yumuşaklık-sertlik dengesini yakalamış olması ise, bingo! Yumuşak uçlar bastırıldığında sağa sola yayılıp,düzgün bir uygulama yapmayı engellerken, sert uçlar göz kapağında matkap etkisi yaratıyor.Bunlar hep deneyim. 

Bu eyelinerı uygulaması zahmetsiz, ürün uygun akışkanlıkta ve uca kolay geliyor.İstenilen siyah renge ulaşmak için fazla bastırmak gerekmiyor. Özellikle usta ellerin bu eyeliner ile tek hamlede uygulama yapması işten bile değil. Pigmentasyon ve renk dediğim gibi, tatmin edici.Sabitlenmesi kolay,kalıcılığı ise gayet iyi, benim yağlı göz kapaklarımda bile dağılmadan tüm gün duruyor. Sevdim!


Note Kozmetik'in bu iki ürünü de benden geçer not aldı.Fiyat -özellikle indirimliyken- performans açısından başarılılar.Siz Note Kozmetik ürünleri hakkında neler düşünüyorsunuz? Denememi önereceğiniz ürünler varsa, ekleyin yorumlara!

PS: Yazıyı önceden yazmıştım,aynen yayına aldım. İstabulda'ki hain saldırıda hayatlarını kaybeden kardeşlerimize Allah'tan rahmet, geride bıraktıkları gözü yaşlı insanlara sabır diliyorum.

Sevgiler..

3 yorum:

  1. Gonca'cım, eyeliner pen'i ne zamandır kullanıyorsun. Benim aldıklarımda hep 3-5 kullanımdan sonra rengini vermeme sıkıntısı çıkıyor. Note ile böyle bir şey yaşayıp yaşamadığını merak ettim... öpüyorum!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım 2 hafta oldu alalı, diğer kullandığım kalemleri tam bir süre veremeyecek olsam da 1 ay sorunsuz kullandım sanıyorum. Baş aşağı tutuyorum ben kalemleri, bir de kullanmadan avcumun içinde yuvarlıyorum her zaman. Bi sorun yaşamadım açıkcası.

      Sil
    2. Başaşağı tutma işini ben de yapıyordum da, bir de elimle yuvarlamayı deneyeyim :) Teşekkürler şekerim, güle güle kullan!

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)