BU BLOGDA ARA

20 Aralık 2016 Salı

Nib Fab Exfoliate Glycolic Scrub Fix

Merhabalar!
Cilt bakımı konusunda oldukça hassas davrandığım şu dönemlerde, kullanıp olumlu sonuç aldığım ürünlerden bahsetmek istiyorum sırayla.Öncelik Nib Fab Exfoliate Glycolic Scrub Fix'in.

Nib Fab markası ülkemize geldiğinden beri oldukça tercih edilir bir marka.Ben de şu zamana kadar alıp kullandığım ürünlerden hep memnun kaldım. Bu scrubun ait olduğu serinin pedlerini de kullandım,onun yazısı bir daha ki posta kalsın:)  


Klasik baş aşağı duran,gerçekten duruyor, 75 ml'lik plastik ambalajda satışa sunulan, Nib Fab Exfoliate Glycolic Scrub Fix oldukça sert ve iri taneciklere sahip bir scrub. Biliyorsunuz ki içerdiği glikolik asit(%3), ciltte 'soyma' etkisi yaratıyor. Tabi ürünü kullanınca cildiniz kabuk kabuk dökülmüyor, öyle bir etki değil bahsedilen. Glikolik asit üstteki ölü deriyi temizlemeye ve ciltten bu tabakayı uzaklaştırıp, cildi yenilemeye,lekeleri açmaya ve gözenekleri sıkılaştırmaya yarıyor.Anlayacağınız yağlı ve problemli ciltlerin çok seveceği bir içerik. 


Ürüne tekrar dönecek olursak, kesinlikle nazik bir peeling değil.Bahsettiğim gibi sert ve büyük tanecikleri var.Şimdiden söyleyeyim aktif akneli ciltlerin kesinlikle uzak durması gerekiyor.

Onun dışında cilt önceden ıslatılıp, daha sonra alınan yeterli ürün, hafif dairesel hareketlerle uygulandığında herhangi bir çizme, cildi yorma durumuyla karşılaşmadım.Ben ürünü genellikle duştan sonra, 3 günde bir olmak kaydıyla kullanıyorum.Arınmış ve sıcak suyla rahatlamış bir cilde daha iyi etki ediyor çünkü. Ilık suyla durulayarak,cildimden ürünü uzaklaştırıyorum. 

Ne kadar hafif hareketlerle uygularsam uygulayayım cildim biraz kızarıyor,ama kızarıklığın geçmesi 3-4 dakika falan sürüyor.Herhangi bir alerjik reaksiyon, ya da irritasyonla karşılaşmadığım için ürünü kullanmayı sırf bu kızarıklığa sebep verdi diye bırakmadım.İyi ki de bırakmadım.Uygulamadan sonra cildim çok rahatlamış, yumuşamış ve nem kazanmış oluyor. Ayrıca ardından uyguladığım krem cildime çok iyi nüfuz ediyor,sabah capcanlı bir ciltle kalkmış oluyorum.Gönül ister ki her gün uygulayabileyim ama namümkün..

Uzun vadede etkilerinden bahsedecek olursam, 
*Gözeneklerimin,özellikle burnumun üzerindekilerin, içleri daha temiz olduğundan olsa gerek,görünürlüğü azaldı. 
*Nemlendiricime de bağlı tabii ki ama, cildimdeki pütürlü yüzey minimal düzeye indiği için kullandığım fondötenler cildime daha iyi oturuyor.
*Destekleyici Nib Fab ürünleri kullandığımı belirterek, cildim artık daha aydınlık ve canlı. 
*Leke açma konusundaki başarısı hakkında konuşmak için henüz erken, olumlu ya da olumsuz, daha sonra postu güncelleyerek,bu konuda paylaşımda bulunacağım.


Söylemeden geçmeyeyim,bu tarz glikolik asit içeren ürünler kullandıktan sonra mutlaka cildinizi güneşten koruyun. O yüzden akşam saatlerinde kullanmak mantıklı bir seçenek, ertesi sabah da üşenmeyin bir güneş kreminden yardım alın :) 

Benim kullandığım bir çok scrub arasından en sevdiğim bu oldu. Aksi bir etkiyle karşılaşmadığım,ya da daha iyisini bulmadığım sürece sürekli alınacak listemde bu scrub! Nib Fab markasının başka ürünlerini kullananlar var mı,markaya sempatim büyük, önerilere açığım :) 

Sevgiler..

2 yorum:

  1. ben de yine bu etkiye sahip başka bir marka kullanıyorum bakalım bunu da denemek istiyorum ama öbüründen de memnunum ...

    YanıtlaSil
  2. Markayı bir çok kişi severek kullanıyor henüz elimde markaya ait bir ürün yok ama yazından sonra watsons ziyareti şart gibi oldu

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)