BU BLOGDA ARA

14 Aralık 2016 Çarşamba

Maybelline Fit Me Fondöten // 110 Numara

Kozmetik alma konusunda sadeleşmeye çalıştıkça, içindeki 'merak etmesiyle ünlü canavar' ile tanışan bloggerınızdan kocaman bir merhaba! 

Girişten anladınız, herkeslerin konuşup bitiremediği Maybelline Fit Me fondöteni merakıma yenilip, testerı bile yokken aldım,ayrıca testersız fondöten satmaya çalışmak nedir ya! Ama indirim bekledim, bir aferininizi alırım :)


Hiç ihtiyacım olamamasına rağmen,elimdeki fondötenleri bitirmekle uğraşmak yerine yeni bir fondöten daha alıp çekmeceme yerleştirdim. İki gün falan seyrettikten sonra, bu süre zarfında kendime söylenip vicdan rahatlatıyorum, açıp denedim. 


110 en açık renk sanırım, ben de bir mermer kadar beyaz(!) olduğumu sandığımdan olsa gerek bu rengi tercih ettim. Neyse ki çok fazla açık olmadı ama gene de birazcık açık kaldı tenime. Bej alt tonlu, kullandığım diğer fondötenlere göre (bknz.) ve (bknz.) biraz daha akışkan olan, kokusuz denebilecek bir fondöten Fit Me 110 numara. Akışkanlık kıyaslaması yapınca kapatıcılık ve yağlı ciltlere uygunluk konusunda tereddütlü olarak kullanmaya başladım açıkçası.

Islak hisli bir uygulamanın ardından, fondöten pudralı ve kadifemsi bir bitiş sağlıyor. Kapatıcılığı gayet iyi, çok problemli ciltlerde belki kapatıcı desteği gerekebilir ama, gözenek görünümü kapatmakta ve cilt tonunu eşitlemekte tek başına başarılı sonuç sağlıyor. Çok yağlı ciltlerde parlamaya müsait bölgelere belki transparan bir pudra gerekebilir,karmaya dönük ciltler için bu konuda da tek başına yeterli. Kalıcılığı ise 8-10 saat problemsiz, dahası da zaten ütopik bir beklenti oluyor.Ne dersiniz?



Kullandığım dönem boyunca herhangi bir alerjik reaksiyonla ya da ekstra sivilcelenme problemiyle karşılaşmadım. Fiyatı da göz önünde bulundurulacak olursa,bu fiyata oldukça iş gören bir fondöten olmuş Fit Me! 

Siz Fit Me fondöteni denediniz mi? Peki sevdiniz mi? 

Sevgiler..


3 yorum:

  1. Karma ciltler için son derece iyi bir seçeneğe benziyor! 8-10 saat de kalıcılık için çok çok iyi bence... güle güle kullan Gonca'cım, sevgiler!

    YanıtlaSil
  2. Dün çok tereddütlü şekilde aldım ve iyi Ki almışım. Kapatıcıği fiyatına göre gayet iyi ciltle bütünleşiyor. Kokusuz:) Sürdükten sonra kalın bir yapısı yok. Kafisemsi his oluşuyorgayet güzel. Sanırım artık favori ürünüm olarak kullanıcam:)

    YanıtlaSil
  3. Cildim karma olmamasına ve sadece 1 haftadır kullanıyor olmama rağmen aşırı derecede sivilce yaptı. Kesinlikle tavsiye etmiyorum.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)