BU BLOGDA ARA

22 Aralık 2016 Perşembe

Maybelline Falsies Push Up Drama Maskara

Merhabalar!
Bu yazıyı mis gibi bir yaz gününde yazıyor olmayı tercih ederdim ama, kar,kış,kıyamet dışarısı. Soğuğu seven insanlar neden sever,nasıl sever anlayamıyorum.Kışın tek sevdiğim yanı battaniye,kahve, kitap üçlüsü kesinlikle.Neyse konu biraz dağıldı, kış beni dağıtıyor işte böyle :)  bugünkü yazının konuğu Maybelline Falsies Push Up Drama Maskara.


Severek kullandığım 3 tane maskaram var zaten.Ama yeni şeyler denemeyi seviyorum. O yüzden indirim dönemlerinde daha önce kullanmadığım maskaralara şans veriyorum. Maybelline Falsies Push Up Drama maskara da indirim döneminde meraktan aldığım ama sonra yedeklenecekler listesine eklenen bir maskara oldu. 


Bir maskarada en çok sevdiğim şey, plastik fırça kesinlikle. Kıl fırçalı maskaralarla nadiren anlaşabiliyorum.Maybelline Falsies Push Up Drama maskara kısa,sık çıkıntıları olan plastik fırçalı bir maskara. Fırça çok tombik/kalın olmadığından bulaştırma problemini (benim için hiç bir koşulda tamamen ortadan kalkmıyor,bulaştırmadan yapamam) neredeyse ortadan kaldırıyor. 
Maskara solüsyonu ilk bir kaç kullanımda biraz fazla ıslak,sonra ideal akışkanlığa ulaşıyor ve ıslak his bırakmıyor. Maskara max. 2 kat uygulamaya müsait. Kat kat uygulansa bile ağırlık,topaklanma, dökülme yapmıyor. İlk katta kirpikleri,ayırıp kıvırıyor.İkinci katta ise hacim kazandırıyor.

*Bir not düşmek gerekirse, maskarayı sadece aşağıdan yukarı tek düze uygularsanız kirpiklerinizi yapıştırabilir.Ama eğer kısım kısım uygulama yapar ve uygulama yaparken fırçayı hafif sağa sola hareket de ettirirseniz yapışma olasılığını ortadan kaldırabilirsiniz. 



Gün içinde dağılma,dökülme yapmayan maskaranın kirpiklerim üzerinde olumsuz bir etkisini görmedim.Kirpiklerimde dökülmeye sebep olmadı. Çift fazlı makyaj temizleyicisiyle kolayca çıkabildiği gibi kullandığım yüz yıkama jeliyle (Rival de Loop Clean & Care) de kolayca çıkıyor. 

Ben Maybelline Falsies Push Up Drama maskarayı günlük hayatta severek kullanıyorum. Peki siz? 

Sevgiler..

1 yorum:

  1. kat kat uygulandığında bile topaklanma yapmaması iyiymiş canım :) güle güle kullan

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)