BU BLOGDA ARA

7 Kasım 2016 Pazartesi

Yves Rocher Tradition de Hammam Argan Kil Maskesi // Yüz ve Saç İçin

Kil maskeleri yağlı ciltlerin en sevdiği maskeler sanırım. Uygun ve işlevsel bir kil maskesi bulduğunuzda cildinizi kurutmadan,cildinizin sebium dengesini düzenleyebilirsiniz.


Cildim karma yağlıya dönük olduğu için,benim cilt bakım rutinimde mutlaka bir kil maskesi bulunur.Daha önce Moshos Garden'ın kil maskesini kullanıyordum.Yves Rocher ürünleriyle de iyi anlaştığım için markanın kil maskesini aldım.
Tradition de Hammam serisine ait bu kil maskesi, Fas kili ve organik argan yağı içeriyor.Hoş bir kokusu var.Düzenli kullanımda gözenekleri derinlemesine temizlemek ve cilde ışıltı katmak gibi vaadleri olan bu kil maskesi ayrıca saçlara da uygulanabiliyor. Ben saçlarım için henüz kullanmadım çünkü şu sıralar zaten çok fazla saç bakım ürünü kullanıyorum.


Bu kil maskesinin en çok sevdiğim özelliklerinden biri, kıvamının akışkan olması oldu. Başka hiç bir şey karıştırmanıza gerek kalmadan maskeyi direkt uygulayabiliyorsunuz.Ben bu tarz maskeleri uygulamak için Ecotools'un kedi dili fondöten fırçasını kullanıyorum.Fırçayla yayması daha kolay ve zahmetsiz oluyor.Ayrıca ürün israfı da engellenmiş oluyor.

Maskeyi göz altlarım hariç tüm yüzüme ince bir tabaka halinde uyguluyorum. Tamamen kuruması 20-25 dakika sürüyor.Maske kururken cildimin çok gerilmiyor olması bu maskenin sevdiğim ikinci özelliği.Maske kurudukça gözeneklerin hepsi ortaya çıkıyor.Ben genelde maskeyi duştan önce uyguluyorum, çünkü ılık suyla duşta temizlemesi oldukça kolay oluyor.Gözeneklere iyice işleyen maske derin ve geniş gözeneklerin arasından bile kolayca arınıyor.

Bu maskeyi uyguladıktan sonra cildimdeki o yağlı histen kurtuluyorum, cildim gerilmeden, kupkuru olmadan bu sonuca ulaşmış olmaktan da keyif duyuyorum.Ben maskeyi haftada bir kullanıyorum,uzun vadedeki etkilerini görmek için henüz yolum var ama maskeyi uyguladıktan sonra cildimin yumuşacık dokusunu ve ışıltısını seviyorum!



Fiyatı 46.90 TL olan bu maskeyi ben severek kullanıyorum.Benim beklentilerimi karşılayan bir maske olduğu için de bitince yeni bir şey deneme aşkım depreşmezse tekrar alacağım.

Peki siz bu maskeyi denediniz mi? Etkilerini sevdiniz mi?

Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)