BU BLOGDA ARA

14 Kasım 2016 Pazartesi

Wet N Wild Color Icon Eyeshadow Trio // Üçlü Far Paleti - Sweet As Candy

Wet n Wild markası ülkemize geldiğinde yaşanılan coşkuyu bir tek ben hatırlamıyorumdur değil mi? Markanın uygun fiyatlı olmasına rağmen başarılı bir çok ürünü olduğu dilden dile dolaştı. Ben de itiraf etmeliyim ki, onca zaman uzak durmama rağmen, şu anda özellikle rujlarının hastasıyım. 


Bir sürü ruj alıyorum,özellikle Balm Stain'ler favorim. Bazen (şu sıralar genelde geç kalmaya meyilliyim) sabahları işe geç kalıyorum,dolayısıyla sadece ten makyajımı yapıp evden fırlıyorum.O yüzden iş yerindeki dolabımda bir makyaj çantası bulundurmaya karar verdim.Çantama BB krem, maskara, allık paleti,ruj paleti, kontür paleti,eyeliner, fırçalar koymuştum zaten.Tek eksiğim far paletiydi, aradığım renklerde, uygun fiyatlı far paletini tabii ki Wet n Wild standında buldum.Günlük olarak kullanmayı sevdiğim renkleri barındıran Sweet as Candy far paletini de çantama yerleştirdikten sonra, her duruma hazır hale geldim.


Wet n Wild markasının far paletlerinin çoğu oldukça başarılı ve bir çok kişi tarafından fazlaca seviliyor.Çünkü farlar genelde pigmentli ve kullanışlılar. Sweet as Candy far paleti, birbirinden kullanışlı üç renk barındırıyor. Ayrıca farların üstünde nerelere kullanılması gereken yönlendirici yazılar var.

Browbone; yarı mat yapıda hafif sedefli bir inci beyazı. Kaş altını aydınlatmak ve göz kapağını dengelemek için oldukça uygun.
Crease; sedefli bir kahve tonu. tTek başına bile rahatlıkla kullanılacak bir renk.
Eyelid; sedefli bir açık pembe.Oldukça şık bir renk. 

Farların tozutma problemi yok, yumuşacık bir yapıya sahipler. Pigmentasyonları, dolayısıyla renk verişleri oldukça iyi. Ben sadece bazsız kullandım, bazlı performanslarını bilmiyorum ama baz kullanmadan bile neredeyse tüm gün yerinden kıpırdamıyor. Renkler birbiriyle çok uyumlu ve kolay karıştılıyor. Bu far paletiyle günlük makyaj yapılabileceği gibi, sade bir gece makyajı yapmak da mümkün.


Tersten gitmiş gibi olacağım ama bu far paletinin ve diğer tüm Wet n Wild ürünlerinin ambalaj kalitesi neredeyse aynı. Sert plastikten, gösterişsiz ama kullanışlı ambalaja sahipler.  İçinden iki adet aplikatör çıkıyor, bence acil durumlar için gayette kullanışlılar. 


Fiyat performans açısından çok başarılı bir far paleti, bu palet. İndirim zamanlarında 10 TL altına almak mümkün.Sizce de harika değil mi? Sizin favori Wet n Wild'ınız hangisi ? 

Sevgiler..

1 yorum:

  1. WW'ın hemen hemen bütün paletleri var bende hepsini de severek kullanıyorum favorim tabi ki comfort zone :-))

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)