BU BLOGDA ARA

29 Kasım 2016 Salı

Vichy Dermablend 3D Correction Fondöten // 35 Sand

Merhabalar!
Uzun zamandır denemeyi istediğim bir ürünü denemiş olmanın verdiği keyifle yazıyorum bu yazıyı! Vichy Dermablend Fondöten benim çok merak ettiğim bir ürün oldu hep,cildi benim gibi sorunlu olanların da çok merak ettiği bir üründür eminim. Bir çok videoda dövmeyi bile kaybettiğini görünce,normal tabii bu merak.

vichy dermablend

Siyah şık bir tüp ambalajda satışa sunulan Dermablend 3D Correction Fondöten, diğer beyaz tüpte olanın bir kuşak üstü.Renk seçimi konusundaki hatam dışında,sanırım biraz sonra okuyacağınız onlarca satırda tek bir olumsuz şey okumayacaksınız:)
Benim cilt tonumu tanıyamamak gibi bir sorunum var şu sıralar. Önceden tam uyan fondötenlerim şu sıralar açık gelmeye başladı. Cildimdeki koyulaşmanın sebebini biliyorum aslında,ama henüz 'yeni ten rengimi' tanımlayamıyorum.Kendimle ilgili sıkıntılarımı bir kenara bırakıp ürünle ilgili konuşmaya başlasam iyi olacak sanırım.



Dermablend 3D Correction -3 boyutlu düzeltici- Fondöten yağ içermeyen formüle sahip oldukça koyu kıvamlı ve fazlaca pigmentli bir ürün. Az bir miktarla tüm cildinizi,sizi tatmin edecek kadar kapatabilirsiniz yani. Yağlı ve problemli ciltlerde görülen cilt kusurlarını ve lekeleri kapatmayı hedef alan bu fondöten mat bitişiyle de, gün içinde kabus olan parlama problemini ortadan kaldırıyor.




Ürünün kapatıcılığı uygulama şeklinize ve miktarınıza göre değişiyor.Yine de en baştansavma uygulama ile bile kapatıcılığı orta ve üzeri sayılabilir. Islak süngerle uygulandığında inceliyor ve daha doğal sonuç veriyor.Ama bence elle uygulamayla en kusursuz sonucu elde etmek mümkün. Ben aldığım neredeyse az sayılabilecek (kullandığım diğer fondötenleri baz alınca) ürünü tüm cildime yayıyorum.Sonuç muazzam, neredeyse gözden kaybolan gözenekler, mükemmel eşitlenmiş bir cilt tonu ve kapanan sivilce izleri. Şimdi bu yazdıklarımdan sonra, maske etkisi yaratıp yaratmadığını merak edeceksiniz,ben porselen görünümü sevdiğim için beni rahatsız edecek bir durum göremiyorum.Zaten bence öyle kalıp gibi de durmuyor.

Fondötenin yapısına bakıldığında dağıtmak biraz zor olur gibi geliyor insana, ama çok kolay dağıtılıyor. Bir o kadar da hızlı sabitlenip,matlaşıyor. Bu fondöteni kullandıktan sonra parlama problemi otomatikman ortadan kalktığı için ekstra pudra uygulamaya gerek kalmıyor.


Ürünün kalıcılığı gayet iyi.Bazı fondötenlerim cildimde zamanla bozuluyor.Ama bu fondötenin zamanla daha da iyi oturduğunu fark ettim.Diğer kullandıklarım özellikle alnımdaki çizgiler arasına doluyor ,malum mimiksiz yaşayamıyorum, bu fondötende o çizgilerin arasında oluşan o pütür pütür görüntüyü görmemek beni mutlu etti.

Fondötenle ilgili tek sıkıntım sanırım rengin bana koyu olması.Doğru rengi seçmiş olsaydım tadından yenmezdi. Bendeki renk 35 numara Sand. Gerçekten oldukça koyu kaldı.Hele de ürünün hafif pembe alt tonlu olduğu düşünülürse gerçekten başarısız bir seçim olmuş. Aslında aklımda denemek istediğim bir yöntem var, acaba diyorum bu ürünü tüm yüze uyguladıktan sonra açık gelen bir fondötenimi ince bir tabaka şeklinde üstüne uygulasam, nasıl olur? Kullanmak istiyorum çünkü,uyguladıktan sonraki sonucu çok sevdim.


Bir de eklemem gerekirse normal ciltler dahi bu ürünü tercih etmesin.Yapı itibariyle cildi kurutmaya çok müsait.Ben uygulama öncesi bolca nemlendiriyorum cildimi.Gerilme ve kuruluk hissetmiyorum,ama dokunduğumda cildimin kuru ve pudralı olduğunu hissedebiliyorum.

Spf 25 içeren, yağsız, parabensiz ve hipoalerjenik Vichy Dermablend 3D Correction Fondöteni ben oldukça sevdim. Sürekli kullanımda cilt kusurlarını azaltmaya yardımcı olacağı vaadinde bulunan bu fondöteni sizler kullandınız mı peki? Yorumlarınız önemli,paylaşın benimle :)

Sevgiler..

3 yorum:

  1. rengi ve duruşu güzelmiş beğendim..

    YanıtlaSil
  2. Pek fazla fondöten kullanmasamda aklımda bulunsun😊banada beklerim☺http://sukranceliker.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Güzel ve Akıcı yazınız için teşekkür ederim, blogumu izlemeye alırsanız sevinirim... https://hastaliktakip.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)