BU BLOGDA ARA

24 Kasım 2016 Perşembe

Minik Alışveriş

Her ne kadar ihtiyaç dışı  kozmetik alışverişi yapmayacağım de indirimlere karşı koyamıyorum.Aldığım ürünleri gene ihtiyaçlara yönelik almaya çalışıyorum ama zaaflarımı tam olarak yenebildiğimi söyleyemeyeceğim.


Eklips fırçaları Gratis'ten alalı çok uzun zaman oldu aslında.Fotoğraf çekmeden kullanmaya kıyamadığımdan öylece duruyorlar.Fiyatlar çok uygundu, min 2.5 Tl max 16.90 Tl ödedim. Bence karlı oldu.





Rival de Loop Yüz Yıkama Jeli uygun fiyatlı favorim.Elimdeki ürünlerle araya girip, tekrar gidip bu jeli alıyorum.Duşta kullandığım ve her gün mutlaka duşa girdiğim için çabuk tükeniyor. Fiyatı 9.90 Tl Rossmalarda bulabilirsiniz.

Mac Studio Fix Fluid Fondöten daha önce kullanıp sevdiğim bir fondötendi. Detaylı yazısı için tık tık. Tam rengimi buldum aldım demiştim ama bu sefer de açık rengini almışım.Sadece 2 kez kullandım. Rengi NW10 fiyatı 97 Tl. Kendi rengim olan NW13ü almak için bunu elden çıkaracağım uygun bir fiyata, ilgilenen olursa iletişime geçebilir.

Maybelline Fit Me Fondöten çok fazla konuşulunca meraktan aldım.Fena da değil gibi hani. Bir kaç kez daha denedikten sonra bloga detaylıca bir yazı yazacağım. Fiyatı 21 Tl.

Note Far ve Eyeliner tamamen ihtiyaç kaynaklıydı.Gri bir fara ve eyelinera ihtiyacım vardı. Rossmanda Note ürünlerinde indirim vardı, ben de değerlendirdim. Eyeliner 12 far 13 Tl idi sanırım.

Ben bu postu yazana kadar biraz daha alışveriş yaptım, duramadım. Malum Watsons indirimine vuruldum :) O aldıklarımı ve kıyafet alışverişimi de paylaşacağım bir postta.

Peki siz son zamanlarda neler aldınız, indirimleri es geçecek kadar iradeli kaç kişisiniz?

Sevgiler..

2 yorum:

  1. güle güle kullan fit me'yi ben de aldım ama henüz kullanmadım..

    YanıtlaSil
  2. Merhaba yilbasi icin cekilis yapiyorum sizide beklerim😊http://sukranceliker.blogspot.com.tr/2016/11/cekilis-varr.html?m=1

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)