BU BLOGDA ARA

22 Kasım 2016 Salı

Bitenler & Çöpe Gidenler

Son 2 ya da 3 ay içinde bitirdiklerimi, bir yazıda toplamak çok mantıklı olmadı ama bitenlerin çoğunu sevdiğim için, sizi yazılarına da yönlendirmek amacıyla uzunca bir bitenler yazısı yazacağım.Arada çöpe gidenler de var müsrifliğim için söylenebilirsiniz. Hak ettim! Başında '*' işareti olan başlıklara tıklayarak, ürünlerin detaylı yazılarına ulaşabilirsiniz.


Banyo ve Saç Ürünleri;

Yves Rocher Şampuan: Yves Rocher ürünlerini çok seviyorum ama şampuanlarıyla asla anlaşamadım.Çoğunu bir ümit denedim ama asla memnun kalmadım. Bu şampuanı da fırçalarımı yıkamak için kullanıp bitirdim. Bir daha yolumuz kesinlikle Yves Rocher şampuanlarla kesişmeyecek.

Tresan Papatya Özlü Şampuan: Büyük beklentilerle aldığım ama normal bir şampuandan bir farkını görmediğim bir ürün oldu. Bir daha almam, zaten bir daha şuan kullandığım şampuanı değiştirmeyi düşünmüyorum. 

Palmolive Duş Jelleri: Bir duş jelinden beklenen her şeyi karşılıyorlar. Güzel koku,hassas dokunuş,temizlik hissi.. Daha ne olsun? Tekrar alınabilirler..

Isana Saç Spreyi: İsana markasının çoğu ürününü seviyorum ben. Bu spreyde kullandığım onca sprey arasından favorim oldu.3.yü aldım. Saçları sertleştirmeden, matlaştırmadan güzel sabitliyor. Anlayacağınız,bu ürünü kullandıktan sonra kafanızla birlikte hareket eden kalıp gibi saçlarınız olmuyor,doğal görünümlü sonuçlar için ideal. Kokusu güzel. Fiyatı da gayet makul. (Hatta bir sır vereyim, saç spreylerini jöle gibi kullanmak gayet başarılı sonuç veriyor. Elinize sıktığınız spreyi jöle uygular gibi saçlarınıza hareket katmak için kullanın.Sonuçları konuşalım.) 

Watsons Kuru Şampuan: Vallahi markanın bir adı var mı bilmiyorum.Üç dört çeşidi var, onların da adları.Bende ki Sinfull Moments. Performansı iyi ama sanki saçları biraz sertleştirip matlaştırıyor. Acil durumlarda kurtarıcı ama, süper, kuru şampuanların hası demek yanlış olur. Uygun fiyatlı, ortalama bir üründen fazlası değil.

*Le Petit Oliver Kolay Saç Tarama Spreyi: Severek kullanıp bitirdiğim bir ürün oldu. Blogda yazısı mevcut.


*Revlon Fondöten: Favori fondötenim olur kendileri. Gerek kalıcılığı gerekse kapatıcılığı açısından oldukça tatmin edici bir fondöten. Üçüncü şişeyi bitirdim. 

*Note Full Coverage Concealer : Bu kapatıcıyla zaman zaman anlaşamıyor olsam da favori göz altı kapatıcım. Tekrar tekrar alabilirim. 

Clinique Concealer: Çok uzun zamandır bende. Kullandığım dönemlerde seviyordum. Çok kapatıcı değil ama, aydınlık görünüm verme konusunda iyiydi.Kokusu değiştiği için çöpe gidiyor.

Gosh Forever Kalem Far: Gri yansımaları olan, bej-pembe renkli bir fardı. Çok seviyordum ama artık ülkemizde satıştan kalkmış. Gidiyor gönlümün efendisi demekten başka çarem kalmadı tabii ki.

*Alix Avien - Maybelline - Loreal Eyeliner Kalemler: Hepsini çok severek kullanıyorum, en favorim Loreal,daha sonra Alix Avien geliyor. 

Pure Beauty BB Krem: Günlük makyaj için oldukça uygun,tene güzel oturan,renk eşitsizliklerini dengeleyen ama kapatıcılığı çok yüksek olmayan bir ürün. Alınabilir.  


Cilt Bakımı ve Temizleme Ürünleri;

Deborah Clear Skin Tonik: Aldığıma bin pişman olduğum, hiç bir özelliği olmayan bir tonik. Zaten kullanıp bitirmeye bile yeltenmedim, tarihi geçtiği için çöpe gidecek.Bu Deborah markasıyla ile ilgili ikinci yanılgım bir daha cilt bakım ürünlerinin yanından geçmem.

*Yves Rocher Hydra Vegetal Yüz Temizleme Jeli: Göz makyajını bile kolayca çıkaran bir temizleme jeli olduğu için benim sürekli alınabilirler listemde.Cildi kurutmuyor,aksine yumuşatıyor.Verdiği temizlik hissi de tatmin edici.

*Rival de Loop Clear Skin Yüz Temizleme Jeli: Bu temizleme jeli uygun fiyatlı favorim. 4. kez aldım. Çünkü cildimi,makyaj da dahil tek adımda temizlemesinden çok memnunum.

Dirty Works Detox Maske: Bir hevesle aldığım ama çok da severek kullanmadığım bir ürün oldu. Çok kötü mü hayır, cilde yumuşaklık ve parlaklı veriyor, ama çok ayılıp bayılarak mı kullandım hayır.Zaten bu ürün de bitmeden çöpe gidenlerden.Bir daha almam.

*Moshos Garden Kil Maskesi: Çok severek kullandığım bir kil maskesiydi. Doğal içerikli olması tercih edilebilirliğini bir adım öteye taşıyor.Tek sorun ıslatarak, kıvamını kendim ayarlamak zorunda kalmamdı. O yüzden bir daha almayacağım sanırım şuradaki ürünle yoluma devam edeceğim.

Pure Beauty Göz Kremi: Göz kremi kullanmayı nedendir bilinmez uzunca bir zamandır bıraktım. Bu krem de miadını doldurdu.Cildim karma yağlı olduğu için nemlendirmesi yetiyordu.Ama kullandığım süre boyunca başka bir etkisini gözlemlemedim. 


*Rival de Loop Oje Kurutucu Sprey: Severek kullandığım bitenlerde iki adet şişe görüyor olmanızdan belli sanırım. İşini güzel yapan ojeyi bozmadan kısa sürede kurutan bir ürün.Bittikçe alıyorum. 

Cyrene Krem Maske: Deneme boy bir maskeydi.Yumuşacık bir yapısı var,cildi de güzel nemlendirip aydınlatıyor. Tekrar alınabilir ama, olabildiğince kil maskesiyle devam edeceğim.Nem için de 2 hafta da bir Wellmax maskeyi kullanıyorum.Tam bir nem bombası.

Loreal Skin Perfection Makyaj Bazı: Asla iş görmeyen, makyajın altında pütür pütür belli olan olan bir baz.Ben mi yanlış kullandım bilemiyorum ama bu şartlar altında asla önermem.Öylece çöpe gidiyor. 

Yves Rocher Evidence İntense Edp: Favori parfümüm. Mis gibi çiçek kokuyor. 

Dax Super Gro: Saçlarımı uzatma derdine düştüm şu sıralar. Kötü kesim kurbanıyım :( Haftada iki kez kullanıyorum ve sanırım faydasını göreceğim.Detaylı yazısı gelecek.

Mac Far Bazı: Hediyeydi.Kullandın mı derseniz hayır, yıllardır çekmecemde duruyor.Kokusu değiştiği için çöpe gidecek.Hakkında tek bir şey söyleyemeyeceğim.

Uni Care Göz Makyaj Temizleme Pedleri: Göz makyajı hatalarını düzeltmek için kullandım. Çünkü tek başına göz makyajını temizleme konusunda oldukça başarılı olsa da, bıraktığı yağlı histen hoşlanmadım.

Avene Termal Su: Cilde güzel ferahlık veren,cildi yumuşatan,rahatlatan bir üründü. Sanırım termal su kullanma işi beni biraz aşıyor o yüzden tekrar alma ihtiyacı duymayacağım.

Ben epeyce bir ürün bitirdim son 2 ayda falan.Yeniler gelmeye başladı bile (maalesef).Siz neler bitirdiniz? Bu ürünler arasında sevdikleriniz var mı?

Sevgiler..

1 yorum:

  1. Benim bitenlerim o kadar az ki üstelik hız kesmeden yenilerin derdine düştüm:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)