BU BLOGDA ARA

6 Kasım 2016 Pazar

Biraz Fikir Alışverişi Yapalım mı? Yves Rocher Ten Ürünleri

En çok sevdiğim markalardan biri şüphesiz Yves Rocher. Online alışverişte de tercih ediyorum ama, Yves Rocher mağazalarını gezmekten büyük keyif alıyorum.Çeşit çeşit losyonların,mis kokuluların arasında kaybolmak iyi geliyor.


Cilt bakım ürünlerimi genelde markanın ürünlerinden tercih ediyorum.Zaten bir çok kişisel bakım ürününü kullanıp,deneyimlerimden blogda da bahsettim. Sanırım markanın renkli kozmetik bölümüne biraz yabancıyım.BB kremini kullanmış genel olarak da sevmiştim.Gerek kapatıcılığı gerekse ciltle bütünleşmesi beni tatmin etmişti.

Şu anda özel ilgi alanım allıklar ve pudralar tabii bir de fondöten.Rutin ürünlerden sıkıldım açıkçası. Arayış içindeyim şu sıralar. Renkli kozmetik denince en sevdiğim şeyin allıklar olduğunu bilmeyen kalmadı sanırım. Yves Rocher allıkların testerlarından bildiğim kadarıyla yumuşacık bir yapısı var,pigmentasyonları da oldukça iyi. Sadece benim gün içinde yağlanan ve kullandığım ürünleri emen cildimdeki performansı nasıl olur merak içerisindeyim. Pudralarımı dağıtıp elimde sadece bir tane pudra kaldığından beri de pek pudra kullanmaz oldum,parlama sorunum ise hat safhada.Cildim şu sıralar alerjik reaksiyonlar verme peşinde olduğundan herhangi bir markanın herhangi bir ürününü almak istemiyorum, Yves Rocher'a yönelme sebebim ise doğal/doğala yakın içerikleriyle cildimdeki alevlenmeyi en aza indirgeyeceğinden emin olmam aslında.Gün içinde parlayan T bölgem için doğru karar, markanın %100 doğal mineral içeriklerle zenginleştirilmiş, yumuşacık ve ince yapılı pudraları olmaz mı sizce de? Sürekli kullandığım bir fondötenim var biliyorsunuz ama içerik olarak beni daha çok tatmin edecek bir Yves Rocher fondöten denemek istiyorum.İnsan yaş ilerledikçe cildinin daha çok kıymetini anlıyor :) 



Daha önce Yves Rocher ten makyajı ürünleri kullananların yorumlarına ihtiyacım var.Özellikle görsellerini paylaştığım iki ürün ile ilgili fikir sahibi olanlar beni aydınlatabilir mi?Kozmetik orucumu doğru ürünler tercih ederek bozmak istiyorum :) Yorumlarınızı bekliyorum.

Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)