BU BLOGDA ARA

4 Ekim 2016 Salı

Rimmel London Kate Face Sculpting & Highlighting Kit // Kontür ve Aydınlatıcı Kiti - Coral Glow

Rimmel London markasına ait hangi ürünü kullandıysam şimdiye kadar memnun kaldım. İş yerindeki makyaj çantam için kontür kiti almam gerekiyordu ve Rimmel London'un kontur-aydınlatıcı kitine şans vermeye karar verdim. 


Görüntü olarak oldukça şık bir  palet. Minik olması, ürünü kolay taşını hale getiriyor. Kapağının sıkı kapanması da avantaj.



Allıkta renk olarak şeftali tonlarını daha çok sevdiğim için Coral Glow rengini tercih ettim. Paletteki 3 ürün de hafif ışıltı içeriyor. Kontür renginin de ışıltı içermesi beni biraz tedirgin etmişti alırken ama ışıltıların tene çok fazla transfer olmuyor olması paleti kullanılır kılıyor açıkçası.


Ürünlerin pigmentasyonu çok yüksek değil .Pigmentasyonun yüksek olmaması sadece kontür ürününde kabul edilebilir bence. Yapıları yumuşak, parmakla aldığınızda kolayca renk veriyorlar ama fırçayla almaya gelince iş biraz değişiyor. Özellikle allık fırçaya zor geliyor, bunda maalesef alan darlığının da etkisi var. Paletteki hiç bir ürünün tozutma problemi de yok bu iyi bir özellik işte. 


Aydınlatıcı benim sevdiğim gibi sarı alt tonlu. Minik ışıltıları var. Fırçaya biraz zor alınıyor sanki, pigmentasyon sorunu olduğu için çok etkili bir aydınlık vermiyor. Belli belirsiz,hafif ışıltılı bir görüntü oluşuyor. Hele Mary Lou kullandıysanız bu aydınlatıcı size asla yetmez. Bana yetmedi ama gün kurtarır mı derseniz, eh işte. Kalıcılık da biraz sorunlu, gün içinde tazelemek gerekiyor. Çok başarılı bulduğumu söyleyemeyeceğim.


Kontür ürününde de hafif ışıltılar var.Bu yüzden bronzer olarak kullanmayı tercih edenler olabilir.Ben kontür yapmak için kullanıyorum.En iyi pigmentasyona sahip olan ürün bu. Sık kıllı, sert bir fırçayla yeterince ürün alınabiliyor. Ben fırçaya aldığım ürünü yanağıma uyguladıktan sonra,nemli süngerle dağıtıp hafifletiyorum. Pigmentasyon artınca, kalıcılık da otomatikman artıyor. Nispeten başarılı bir ürün.

Bu paletteki en büyük hayal kırıklığını ise allıkta yaşadım. Rengi şahane, içindeki minik ışıltılar da allığın albenisi artırıyor.Ama gelin görün ki pigmentasyon açısında sınıfta kalan bir ürün oldu. Fırçaya yeterince ürün alabilmek için epeyce uğraşmak gerekiyor. Ben istediğim yoğunlukta bir allık elde etmek için defaten uygulama yapmak durumunda kaldım.Bu tek dokunuşla insanı Heidi kıvamına getiren bir allık kadar can sıkıcı gerçekten. Işıltılar tene çok fazla transfer olmuyor, sonuç olarak yanağınızda belli belirsiz, bir allık taşımış oluyorsunuz.Kalıcılık da bence sınıfta kalır. Sevmedim. 


Pratik taşınır olması ve Rimmel London kalitesine güvendiğim için sorgulamadan aldığım bu kiti sevdiğimi söyleyemeyeceğim. Sanırım kullandığım ilk başarısız Rimmel London ürünü bu palet oldu. Günlük kullanım için, acil durumlar içil belki tercih edilebilir ama daha başarılı kitler elbette bulunabilir. İndirime denk gelebilirseniz şans verebilirsiniz ama bence bu ürün olmamış maalesef.

Sevgiler..

4 yorum:

  1. bu palette allığı diğer palette ise bronzer ve aydınlatıcıyı daha çok sevdim ben..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben başka paletini almam, bence başarısız bir deneme olmuş:(

      Sil
  2. Seveni de var sevmeyeni de. Belki makyaja yeni başlayanlar için idare edecek bir palet olabilirmiş :)
    Güle güle kullan Gonca, sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben sevmeyenler safında yerimi aldım, çok teşekkür ederim İlkecim :)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)