BU BLOGDA ARA

17 Ekim 2016 Pazartesi

Pastel Nude Tekli Farlar // Golden Champagne & Bronz

Kendime evde ufak bir Pastel  standı kurdum desem yalan olmaz. Şu sıralar Pastel Kozmetik atağa kalktı. Gerek likit rujları gerekse nude serisine ait farları oldukça başarılı, sizce de öyle değil mi? 


Görsellerde gördüğünüz her şeyi tek seferde almadım.Standın önünde her durduğumda bir rujla ya da maskarayla eve döndüm.Son indirimde ise kontür kiti ve nude farları aldım. 



Farların hepsini çok beğendim ama iki taneyle yetindim.Çok fazla göz makyajı yaptığım yok aslında,kahve bronz,altın tonlar beni çok cezbediyor.Çünkü tek başlarına bile kullanılması kolay oluyor bu tonların. Fiyatlar makul olduğu sürece de kendimi çok kısıtlamıyorum. İndirimden aldığım bu farlar da, iyi ki almışım kategorisine dahil ediyorum, başka renklerine de kesin bakacağım. 


Ben sedefli farları sevdiğim için 78 numara Golden Champagne ve 81 numara Bronz'u seçtim. İki farında yapısı yumuşacık. Pigmentasyonları oldukça iyi, özellikle Bronz müthiş renk veriyor. Golden Champagne açık bir renk olduğundan tek başına kullanılmaya pek müsait değil ama Bronze ile hafif gölgelendirerek kullandığımda güzel sonuçlar elde ettim. Ben farları genelde bazsız kullanıyorum, kalıcılıklarında hafif silikleşme dışında başka bir problem yaşamadım.Çizgilere dolma gibi bir sorun da yok. 

Bazla kullanıldığında ise daha canlı ve tok bir sonuç ortaya çıkıyor. Her iki renk de günlük kullanıma uygun ve joker renkler bence.


Fiyatları indirim döneminde daha da makulleşen bu farlara bir göz atın derim. Özellikle kahve/bronz tonlar çok iyi. Çantaya atıp çıkmalık boyutları ve parmakla bile kolayca uygulanabilir olmaları ise büyük avantaj. Sizin bana önereceğiniz renkler varsa değerlendirebilirim.

Sevgiler..

6 yorum:

  1. İndirim zamanı o Bronze olanı ne aradım ama karaborsa resmen! Yılbaşından sonra alacağım ama :)) Güle güle kullan Gonca'cım :)

    YanıtlaSil
  2. Bu seriyi seviyorum güzel renkler var 😊

    YanıtlaSil
  3. Süpermiş:) binlerce farım olmasa kesin bakardım:)

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel ben de bronz tonları çok tercih ederim bunlara bakmam gerek .:)

    YanıtlaSil
  5. Özellikle bronze güzelmiş. Güle güle kullanın. :)

    YanıtlaSil
  6. Harika bir blogunuz var. Bloglar Yarışıyor kampanyası ile siz de blogunuzla kazanmaya aday olun, blogunuzu tanıtın, mansiyon ve promosyon ödüller kazanın. Sponsorlarımızın desteği ile bloglar arası etkinlik yarışmamızı 2016 yılı içerisinde 4.kez düzenliyoruz. Katılım için detaylı bilgiyi websitemizden öğrenebilirsiniz.
    İlginiz ve desteğiniz için teşekkürler!


    Web : http://www.bloglaryarisiyor.net
    Mail: iletisim@bloglaryarisiyor.net
    Tel : +90212 330 9707

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)