BU BLOGDA ARA

11 Aralık 2016 Pazar

Gosh Forever Lip Shine Ruj Sweet Moments & Intense Eyeliner

Gosh markasına ait pek fazla ürün denediğimi söyleyemeyeceğim. Asude'ciğimin hediye ettiği kalem farı çok severek kullandım, bittiğinde tekrar almaya gittim ve serinin ülkemizden çekildiğini öğrendim. Bu benim çok sık karşılaştığım bir problem. Bir şeyi çok seversem, onu sonsuza dek kaybederim, çok sevmek bana göre değil herhalde :) Mesela Avon'un Baby Lips diye bir ruju vardı onu da çok severdim,ben alıp bayıldım,ve bir sonraki katalogda satıştan kalkmıştı. Hayattaki şansım böyle işte!


Gosh markası ülkemize geleli çokça bir zaman aldı ama benim pek ilgimi çekmedi nedense.Standın önünde bir sürü zaman harcayıp hiç sevebileceğim bir şey bulamadım desem yalan olmaz.Nedense benim için çekici bir marka olmadı. En son Gratis indiriminde Gosh markasına ait bir ruj bir de eyeliner aldım sonunda.Maksat denemek olsun!


Gosh Forever Lip Shine Kalem Ruj Sweet Moments: Çevirilerek açılan şirin bir ambalajı olan rujun çok çok açık pembe bir rengi var. Nude bir pembe desem yanlış tanımlamış olmam sanırım. Rujun kremsi, yumuşacık bir yapısı var, dudakta yapışkan bir his bırakmıyor ama ilk sürüldüğünde yağ gibi bir hissiyat yaratıyor. Bu his daha sonra kayboluyor.Kalıcılığı orta,gün içinde mutlaka tazeleme gerektiriyor. Son dönemlerde alıştığımız mat ruj kalıcılığını bu rujda aramak yanlış olur. Dudakları güzel nemlendiriyor,dudaklara hoş, parlak olmasına rağmen doğal bir görünüm kazandırıyor. Gözlerin ön planda olduğu bir makyaja bu ruj çok yakışır.

Ruj dudak kusurlarını belli etmeye müsait olduğundan, öncesinde peeling uygulamak gerekiyor.Pürüzsüz dudaklarda sonuç tatmin edici!



Gosh Intense Eyeliner: Bazı ürünleri sevsem mi sevmesem mi karar veremiyorum.Bu da öyle bir ürün.Kalemin ucu benim sevdiğim uzunluk ve incelikte, ama biraz fazla esnek olduğu için uygulama esnasında fazla katlanıyor. İlk uygulamada yeterli ürün uca geliyor, ama ikinci göze geçildiğinde kalemi kapatıp sallamak gerekiyor ki ürün uca doğru tekrar gelsin. Bu durumu hiç sevmiyorum. Eğer sallamadan uygulama yapmak isterseniz, biraz daha baskı uygulamanız gerekiyor o zaman da uç esnek olduğu için fazla katlanıyor. 
Renk olarak siyah ama öyle çok parlak, kapkara bir sonuç bekliyorsanız çok memnun kalmayabilirsiniz.  


Eyelinerın sabitlenmesi ve kalıcılığı ise iyi.Gün içinde dağılma,bulaşma yapmıyor.Bu açıdan başarılı, hakkını yememek lazım.


Ruju yapı olarak çok sevdim, diğer renklerine bakabilir,koleksiyonuma bir kaç renk daha ekleyebilirim, ama eyelinerı tekrar almam.Daha iyilerini kullandım çünkü! 

Sizin Gosh markasıyla aranız nasıl? Denememi önerebileceğiniz ürünleri var mı?

Sevgiler..

2 yorum:

  1. kalemin rengi harikaymış ben allık ve primerı da sevmiştim ama asıl favorim gosh göz altı primerıdır.. :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Göz altı primerı bir köşeye not edildi o vakit:)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)