BU BLOGDA ARA

11 Eylül 2016 Pazar

Yves Rocher Hydra Vegetal Nemlendirici ve Ferahlatıcı Yüz Temizleme Jeli

Çok sık yüz yıkama jeli değiştiriyorum.Fakat favori ürünlerim de yok değil.Mesela Rival de Loop Clean & Care yüz yıkama jeli favori yüz yıkama jellerimden biri. İkincisi ise bugünkü yazımın konuğu Yves Rocher Hydra Vegetal Nemlendirici ve Ferahlatıcı Yüz Temizleme Jeli.

Yves Rocher markasının şampuanlar dışında bütün ürünleriyle iyi anlaşıyorum diyebilirim. Renkli kozmetik kısmına da hiç hakim değilim, ama cilt bakımı konusunda güvendiğim bir marka.Genel olarak kullandığım pek çok ürününü sevdim. Bu yüz yıkama jeli ise benim için sürekli alınabilirler listesine giren bir ürün.



Makyaj yapmanın en kötü yanı sanırım, gün sonunda o makyajı temizlemek zorunda olmak.Bir çok makyaj temizleme ürünüm var,gözler için ayrı, cilt temizliği için ayrı.. Son zamanlarda bu kadar fazla ürünü kullanmaktan hiç hoşlanmıyorum. Cilt temizliği işlemi ne kadar uzarsa sıkıcılığı benim için artmış oluyor, şu sıralar modum az emekle büyük işler başarmak! Hal böyle olunca, göz ve cilt makyajımdan tek ürünle kurtulmak istiyorum. RDL Clean Care bu konuda oldukça başarılıydı. Elimde bir çok temizleme jeli olduğu için 3.tüpten sonra yenisini almadım. Bir alışverişim sırasında hediye edilen Yves Rocher Hydra Vegetal Nemlendirici ve Ferahlatıcı Yüz Temizleme Jelini denemeye karar verdim. Harika bir keşif yapmış oldum.

Ürün akışkan,şeffaf jel kıvamında. İçinde minik hava kabarcıkları gibi kabarcıklar var. Su yeşili rengi ve görüntüsü çok sevimli. Yumuşacık bir dokusu, belli belirsiz hoş bir kokusu olan temizleme jeli sabun içermeyen formülü sayesinde cildi nazikçe temizleyip, arındırıyor.Maskara,eyeliner, fardan oluşan göz makyajlarını bile fazla ovalama gerektirmeden ve kalıntı bırakmadan temizlemesi bu yıkama jelini diğerlerinden bir adım öteye taşıyor.



Cildi temizlerken germiyor aksine, yumuşatıp nemlendiriyor. Ardında ise temiz ve ferahlamış bir cilt bırakıyor.Gerçekten çok başarılı bir temizleyici.

Normal ve kuru ciltler için tasarlanmış bu ürünü karma ve yağlı cilt tipine sahip olmama rağmen rahatlıkla kullanıyorum.Ekstra bir yağlanma,parlama sorunuyla karşılaşmadım. Ama bir daha temizleme jeli alacağım zaman kendi cilt tipime uygun olanı tercih edeceğim.

Sizin Yves Rocher ürünleriyle aranız nasıl? Önerebileceğiniz ürünler var mı? 

Sevgiler..

1 yorum:

  1. Şampuanlar ile ben de anlaşamıyorum toniklerini ve göz makyajı temizleme suyunu seviyorum

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)