BU BLOGDA ARA

8 Eylül 2016 Perşembe

Wet n Wild Balm Stain Kalem Ruj // Rico Mauve

Wet n Wild markası makul fiyatları ve başarılı ürünleriyle kalbimi çalmayı başarmış bir marka. Özellikle rujlarını gerçekten çok seviyorum. Çok fazla rujum olduğu için ruj almamaya çalışsam da, özellikle indirim zamanlarında Wet n Wild standına uğradığımda koyduğum kuralları biraz esnetebiliyorum :)


Gratis'in denk geldiğim son Wet n Wild indiriminden, Balm Stain rujlardan bir tane edindim.Zira şu sıralar kalem rujlara biraz fazla ilgi duyuyorum.Yeni takıntım diyebilirim:) 
Renk seçerken gene çok uzağa gidemedim, benim için klasikleşen mauve/leylak tonlarında bir ruj olan Rico Mauve'u tercih ettim.



Rujun ambalajı bence kaliteli.Görsel açıdan şahaneler yaratmıyor ama işlevsellik açısından başarılı. Asansörlü sisteme sahip ve kapağı baya iyi oturuyor.Bu önemli çünkü, bu rujlardan bir tane edindiğinizde çantanızdan ayıramayacaksınız.Kapağın fütürsuzca açılıp,rujun sağa sola bulaşmasını istemezsiniz tahminimce :) 


Wet n Wild Balm Stain Kalem Ruj // Rico Mauve pembe alt tonlu bir leylak rengi.Asıl dudak renginize göre pembeliği artıp azalabilir.Benim dudaklarımda daha çok pembe duruyor mesela.Rujun kadifemsi bir yapısı var, dudakta yağ gibi kayıyor.Sürümü ve renk vermesi kolay. Islak ve parlak bitişi olan ruj, dudakta yağlı yapışkan bir his bırakmıyor. Kalıcılığı orta ve bir şeyler yeyip içmezseniz ortanın üzerinde diyebilirim.


Rujda herhangi bir mentol kokusu yok ama sürüldüğünde sanki o tarz mentollü bir ruj sürmüşsünüz gibi dudaklarda hafif bir karıncalanma oluyor.Dudakları dolgun gösteriyor mu derseniz, cevabım hayır. Nemlendirmesi ise muhteşem. 


Islak görünümlü, neme doymuş dudaklarınız olsun istiyorsanız bu rujlara kesinlikle şans verin.Renk seçeneği fazla değil ama fiyatlar oldukça makul.

Ruj koleksiyonumu oldukça azalttım, son 3 ay içinde hiç sürmediğim rujlarımı elden çıkardım.Son zamanlarda aldığım ve memnun kaldığım rujların farklı renklerini alarak yeni bir koleksiyon oluşturmaya karar verdim. Şu sıralar maceralara atılmak istemiyorum,ruj alma konusunda garantici tarafım devreye girdi. Balm Stain rujların da aklımdaki renklerini alacağım.

Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)