BU BLOGDA ARA

6 Eylül 2016 Salı

The Balm // Mont Balm Far Paleti

Aldığım ilk büyük far paleti The Balm'ın Nude Tude Far paletiydi. Far paleti yerine kullanmayı sevdiğim renklerde tekli far alıyordum.Çünkü göz makyajı yapmaktan bir haberdim.Tek rengi göz kapağıma sürer geçerdim. Hala süper göz makyajları yapamıyorum ama gölgeli göz makyajı yapmayı biraz da olsa öğrendim.O yüzden far paletlerine yöneldim, daha çok renk ufkumu genişletmemde bana yardımcı oluyor.


Şuanda elimde The Balm Mont Balm dahil 3 tane far paleti var. Bana yetiyor da artıyorlar. Mont Balm paleti içindeki Aspen adlı renge vurulup aldığımı itiraf etmeliyim. İyi ki o rengi çok sevmişim ve bu far paletini almışım. 

Ambalaj konusunda The Balm markasıyla yarışacak başka bir marka bilmiyorum sanırım. O kadar albenili ambalajlıyorlar ki ürünleri, illaki dikkatinizi çekiyor. Ambalajların karton olmasına rağmen çok sağlam olmaları da takdire şayan değil mi? 

Mont Balm palette de ayna mevcut ama aplikatör bulunmuyor, ki benim için hiç sorun yaratan bir durum değil.


Mont Balm üç ışıltılı,bir mat renkten oluşan dörtlü bir far paleti. 2 koyu 2 açık renk far barındırıyor. Renklerin hepsi oldukça pigmentli (Açıklar koyulara göre biraz daha az pigmentli) .Kalıcılıkları iyi ama, renkleri daha fazla vurgulamak ve kalıcılığı daha da iyi hale getirmek için öncesinde far bazı uygulanabilir. Nitekim far bazıyla çok daha iyi sonuçlar ortaya çıkıyor. Farların tozutma problemi yok diyemem ama insanı bezdirecek kadar da değil.Fırçanızı hoyratça kullanmazsanız tozutma problemi yaşamazsınız diye düşünüyorum.Çünkü farlar oldukça pigmentli olduğu için hafif dokunuşlarla da fırçaya yeterince ürün geliyor. Bazsız kullanıldığında gün sonunda renklerde solma oluyor, göz kapaklarınız yağlıysa bir miktar çizgilenme problemi de yaşayabilirsiniz. 


Zermatt : Siyaha yakın koyu gri, içinde ışıltıları olan bir far.Ben bu farı nadiren gölgelendirme yaparken kullanırken, sıklıkla eyeliner olarak kullanıyorum.Yeni hastalığım rengi net olmayan, ama hatları net ve keskin olan eyeliner çekmek.

Aspen: İçinde gümüş ışıltıları olan bir bordo. Bu renge bayıldım. Çok gösterişli ama, gün içinde bile rahatlıkla kullanılabilir bir renk. Kullanılan miktarı az tutarak, gündüz makyajlarımda gölge yapmak için kullanıyorum bu rengi.



Whistler: İçinde ışıltıları olan çok açık lilamsı, bejimsi bir renk. Günlük kullanıma oldukça uygun, diğer renklerle de kombinasyonu gayet hoş sonuçlar ortaya çıkarıyor.

Cortina: Paletteki tek mat far, ten rengi. Göz kapaklarımı nötrlemek için kullanıyorum bu farı.   


Taşınabilirlik açısından kullanışlı ve renk kombinasyonu iyi olduğu için, seyahat çantanıza bir Mont Balm palet attığınızda başka far paletine ihtiyaç duymazsınız diye düşünüyorum.Benim gibi kahve/bronz aşığıysanız yetmeyebilir o ayrı :) 

Genel olarak Mont Balm paleti severek kullanıyorum.Sizin bu paletle aranız nasıl? 

Sevgiler..

2 yorum:

  1. bütün balm paletlerimi çok severim bunu da aynı şekilde severek kullanıyorum ...

    YanıtlaSil
  2. Çok fazla far paletim var diye ben bunu es geçmiştim. Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)