BU BLOGDA ARA

26 Eylül 2016 Pazartesi

Rimmel London Lasting Finish Fondöten // Karma Ciltler İçin

Fotoğraflarını uzunca bir zaman önce çektiğim ama Revlon Color Stay fondöten kullanmaya başladığımdan beri başka fondöten kullanmadığım için deneyimleyip, yazısını yayınlayamadığım Rimmel London Lasting Finish fondötenden bahsedeceğim bugün.


Tenimin bir ton koyulaşmasından ötürü, Revlon fondötenim biraz açık gelmeye başlamıştı.Bende fırsattan istifade bu fondöteni kullanıma açtım. Rimmel London Fondötenlerin en açık rengi bile bana biraz koyu geliyor ama fazla sırıttığını söyleyemeyeceğim. Ben 100 numara Ivory rengini kullanıyorum şu anda, ve ten rengime tam uyuyor. 


25 saat kalıcılık iddiası olan fondöten, pompalı şişede kullanıma sunulmuş. Pompasız şişeler gerçekten ölüm! Yapısı çok akışkan değil ama dağıtmak zorlamıyor. Ben artık fırçaları bir kenara attığım için,nemli süngerle uygulama yaptığımı belirtmeden geçmeyeyim. Fondöten karma ciltler için tasarlanmış, dediğim gibi dağıtması kolay, cilde oturması gayet iyi ve tam kapatıcılık sağlıyor.Porselen görüntü isteyenleri tatmin edecektir diye düşünüyorum.


Fondötenin kalıcılığı da gayet iyi, tabii 25 saat deneyimledim ama tüm günümü kurtardığını söyleyebilirim. Benim gibi karmadan yağlıya dönük bir cildiniz varsa, yağlanabilecek bölgelere pudra desteği gerekiyor. Onun dışında  fondötenle ilgili söyleyebilecek tek bir olumsuz fikrim yok.


Eğer uygun fiyatlı,kapatıcılığı yüksek,gün içinde dalgalanma ve ağırlık yapmayan (daha ne istersiniz?) bir fondöten arayışındaysanız soluğu Rimmel London standının önünde alabilirsiniz. Bu fondöten karma cildinizin aradığı ürün!

Sevgiler..

4 yorum:

  1. Revlon ve Rimmel' in bu fondötenleri denemek istediklerim arasında. Çok fazla fondöten kullanmadığım için elimdekiler bitmeden alamıyorm :( Uygun fiyatlı kapatıcılı yüksek olan ve memnuniyet bakımından genelde olumlu ürünler okuduğum ikililer.

    Kalemine sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. bunu da denemek istiyorum ama elimdeki bir kaç fondöten bitsin öyle artık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de yeni fondöten arayışına girdim şu sıralar, kapatıcılığı yüksek bişi istiyorum Clinique even better alıcam sanırım :)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)