BU BLOGDA ARA

21 Eylül 2016 Çarşamba

Pastel Profashion Color Correct Contour Set // Kontür Paleti

Set halindeki ürünler özellikle seyahatler için çok uygun oluyor.Gerçi ben yaşadığım şehri yılda maksimum 3-4 kere ancak terk ediyorum, benim için seyahate çıkarken yanımda götürürüm demek pek geçerli bir bahane değil ama, bahane işte :) 


Bayram indirimleri bu sefer çok cazipti, faydalanmadan duramadım tabii ki. Pastelin kontür setini içindeki allığın rengini çok beğendiğim için alınacaklar listeme eklemiştim zaten. Aydınlatıcı ve bronzerın rengi de hoşuma gidince paleti aldım. 


Bronzer: Genelde bronzer kullanmıyorum.Çok fazla kontür yaptığımı söyleyemem. Bronzerın kadifemsi yapısı var, aslında tüm ürünler kadife gibi, pigmentasyonu çok yüksek değil.Rengi benim gibi beyaz tenliler için oldukça uygun.Keskin olmayan, belli belirsiz bir gölge oluşturuyor. Eğer kontür yapmaya yeni başladıysanız bu durum sizin için bir avantaj olacaktır. Kalıcılığı ise gayet iyi. Ciltte toz toz durmuyor olması,gün içinde birikme dağılma yapmaması da ürünün başarılı özelliklerinden. Sevdim! 


Aydınlatıcı: Gene pudramsı yapıya sahip bir ürün, ama bana ilginç gelen tarafı beyaz olması. Açıkçası ortaya çıkacak sonuçtan pek emin değildim. Elimle denediğimde hoş olabilir kanısına vardım.Öyle de oldu.Çok yoğun bir aydınlık vermiyor ama simsiz, cayır cayır yanmayan bir sonuç ortaya çıkıyor. Günlük kullanım için yeterli bence. Bu ürünün de çok fazla tozutma problemi yok, sadece biraz daha yoğun uygulama gerektiriyor.


Allık: Bu allığın rengini Hot Mama'ya çok benzetmiştin.Eve gelip baktığımda Hot Mama'nın biraz daha pembemsi, bu allığın ise tam bir şeftali olduğu fark ettim. İki allığın içindeki ışıltılar ise birbirinin aynısı diyebilirim. Pigmentasyonu oldukça yoğun, biraz fazla kaçırırsanız kötü bir görüntü oluşturabilir.Kalıcılığı ise beni pek tatmin etmedi.Uçup gidiyor sanki. Ama bu allık bronz tende harika ötesi durur, tek derdi tazelemek olsun!


Ben Pastel'in bu paletini genel olarak sevdim.Allığın rengine ise bayıldım!Keşke biraz daha kalıcı olsaydı işte o zaman tadından yenmezdi. Her şeye rağmen şans verilesi bir palet.

Sevgiler..  

2 yorum:

  1. Aydınlatıcısı bence de ilk önce korkutucu duruyor. Ama elinize uygulamanızda gayet hoş durmuş. İyi güneşlerde kullanın ^.^

    YanıtlaSil
  2. aydınlatıcı değil ama bronzer ve allığını çok seviyorum ve sık sık da kullanıyorum..

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)