BU BLOGDA ARA

15 Eylül 2016 Perşembe

Nascita Mini Makyaj Süngerleri

Mini makyaj süngerlerini genel olarak amaçsız buluyorum aslında.Ama Nascita'nın yeşil mini süngerleri o kadar sevimliydiler ki, kayıtsız kalamadım ve aldım.Bu mini süngerlere olan ön yargımı da ortadan kaldırmış oldum. 

Nascita Mini Makyaj Süngeri

Bu lateks free mini süngerlerin kullanım alanı genel olarak göz altlarına concealer uygulamaya yönelik. Ama burun kenarları ve dudak çevresi gibi daha mink alanlara fondöten uygulamak içinde pek tabii kullanılabilirler. Fakat tüm yüze uygulama yapmak için uygun olduklarını düşünmüyorum.Bu tarz bir süngerle tüm ten makyajını yapmak çok uzun sürer değil mi? 

Nascita Mini Makyaj Süngeri

Bu mini süngerlerin kullanımı da diğer süngerlerden farksız.Islatılarak kullanılıyorlar. BB'ye görece daha gözeneksiz yapısı olmasına rağmen ıslattığınızda bu sünger de yumuşayıp şişiyor. Ürünü fazla emmiyor,gayet güzel dağıtıyor ve teninize iyi oturmasını sağlıyorlar. Sivri ucu sayesinde ise göz pınarlarına kadar rahatça uygulama yapılabiliyor.

Nascita Mini Makyaj Süngeri

Süngerlerin temizlenmesi de rahat.Kiri pek hapsetmiyor,su ve sabunla kolayca temizleniyorlar. Bu açıdan da sevdiğimi söyleyebilirim.

Nascita Mini Makyaj Süngeri

Sorun şu ki bu süngerler gerçekten gerekli mi? Bence değiller.Aynı işlemi diğer süngerlerle de yapmak mümkün. Ama BB'nin micro süngerlerini almak niyetindeyseniz önceliği Nascita Mini Süngerlere vermenizi tavsiye edebilirim.Çünkü bu süngerler 15 TL ve fiyat performans açısından da gayet başarılılar. BB microlar sise 53 TL gibi bir fiyata satılıyor. Tercih sizin..

Sevgiler..

3 yorum:

  1. Mini BB almadan önce çok düşünsem de kayıtsız kalamayıp aldım. Hem kapatıcı sürmek hem de göz altlatımı pudra ile sabitlemek için kullanıyorum. çok başarılılar :)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bir yazı olmuş..

    Minik süngerlere bayıldım ^^

    Belki ileride almayı düşünebilirim :)

    Bloğunu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım ^^ Lütfen beni de ziyaret edin ^^

    www.lovviez.blogspot.com

    Sevgiler <3

    YanıtlaSil
  3. Maalesef beğenmedim ben bu süngerleri çok sertler ve suyu da iyi çekmiyor bence büyük süngerini bilmem ama bu olmamış 😟

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)