BU BLOGDA ARA

3 Eylül 2016 Cumartesi

Le Petit Oliver Kolay Saç Tarama Spreyi

Saçlarınız benimki gibi ince telliyse ve dolayısıyla çok karışıyorsa kolay tarama spreyleri imdada yetişen kurtarıcı ürünler oluyor. Belki saç kremleri ne güne duruyor diyeceksiniz, saç kremi kullanmıyorum çünkü, saç kremleri zaten hacimsiz saçlarımı iyice söndürüyorlar. Ve yağlanma süresini çok kısaltıyorlar. Yıkadığım günün akşamına kalmadan saçlarım yağlanmış oluyor.


Le Petit Oliver Kolay Saç Tarama Spreyi

Kolay tarama spreylerinde de bu risk var ama, ürün seçimini iyi yaparsanız,bu durumu tamamen ekarte edebilirsiniz.Benim bu bağlamda en sevdiğim ürün HC Hair Care markasına ait Tria kesinlikle.O ürüne alternatifim ise Le Petit Oliver Kolay Saç Tarama Spreyi oldu. Triayı sadece internetten temin edebildiğim için, Le Petit Oliver Kolay Saç Tarama Spreyi ile tanışmak iyi oldu benim adıma.

Markanın ürünlerini şimdilik sadece Kağan Parfümeride gördüm.Kağan parfümeriye her gittiğimde şöyle bir bakar her seferinde bir şey almadan çıkardım.Bu kolay tarama spreyini kullanan biriyle karşılaşana kadar, bu yabancılık sürdü gitti.Şimdi kozmetik konuşmanın ne çok faydalı olduğunu tekrar görmüş oldum. Tria'dan sonra kalbimi başka ürün çalamaz diyordum, çaldı vallahi:) 


Le Petit Oliver Kolay Saç Tarama Spreyi

Bu tarama spreyi de çift fazlı.Çalkalayıp, ıslak saçlara 4-5 fıs sıkmak yetiyor.Artık ellerinizle saçlarınızı havalandırıp,kolayca tarayabilirsiniz. Gerçekten bu anlamda çok başarılı bir ürün. Bu sprey sayesinde saçların kolayca taranmasının yanı sıra, ürünün ağırlık yapmıyor ve saçların yağlanma süresine etki etmiyor olması ekstra keyif verici.

Fiyatı indirimde  22 TL idi sanırım.Bu fiyata miktarı da, performansı da oldukça başarılı.Misler gibi kokması da cabası.Saç tipinize uygun olanı alıp, deneyin, seveceksiniz!

Sevgiler..

3 yorum:

  1. Benim ilgimi çeken bir ürün, keşke satışı yaygınlaşsa ben de denemek isterdim

    YanıtlaSil
  2. Ben de bu markayı Antalya'da bir parfümeride görmüştüm. İlgimi çekmişti ama herhangi bir ürününü almamıştım. Aklımda olsun :)

    YanıtlaSil
  3. Kalın telli saçlarım da banyodan sıra çok karışır. Denk gelirse alabilirim

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)