BU BLOGDA ARA

8 Ekim 2016 Cumartesi

H&M Makyaj Süngerleri

En son bir sünger yazımda, sünger dosyasını kapatıyorum demiştim,ben o dosyayı kapatamadım! Kozmetik alma konusunda kendime verdiğim sözleri tutabilsem, hiç de yalancı biri değilim aslında :) 


Sizin de benim gibi aman 10 liraymış, neye vermiyorum ki dediğiniz bir mekanizmanız varsa tüketim konusunda esnek olabiliyorsunuzdur diye düşünüyorum.Bi tek ben değilimdir herhalde sözünü tutmayan :/ Sevimli bir şey gördüğümde dayanamıyorum işte,bu süngerler de çok sevimli değiller mi? En son sünger faciasından sonra,elim pek gitmedi ama bu sefer süngerleri iyice mıncıklayıp aldım.


Bu süngerler ikili set halinde satılıyor.Fiyatı 9.90 Tl. Baktım yapıları da kullandığım iyi süngerlere benziyor, aldım gitti. Bu kez macera kötü bitmedi :)


Görsellerde de görebileceğiniz gibi süngerler oldukça gözenekli.Bu da demek oluyor ki suyu güzelce emip şişecekler. Öyle de oldu.İki süngerde suyla gayet iyi anlaşıyorlar, suyun altında güzelce şişip büyüyorlar ve yumuşuyorlar.Bu da iyi uygulama anlamına geliyor. Minik süngerleri çok gerekli görmüyorum,büyük olanların sivri kısımları da gayet iş görüyor aslında,ama uygun bir fiyatlı miniğe de hayır denmez hani. 
Ürünü çok fazla emmiyor olmaları da süngerlere artı puan kazandırıyor.Bence tek sorun fondöten uygulamak için olan pembe süngerin boyutunun bir miktar küçük olması,biraz daha büyük tutulabilirmiş sanki ne dersiniz? 


Ben iki süngeri de ıslak kullanımda gayet başarılı buldum.Eğer bulabilirseniz alın derim, dayanıklılıkları nasıldır bilemem ama 9.90 TL fiyatına göre performansları gayet başarılı.

Sevgiler..

6 yorum:

  1. Fondoten kullanmadığım için süngerleri sadece göz altı kapatıcısını uygulamak için kullanıyorum. Bir de yazılarına bayılıyorum :) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook teşekkür ederim. Fondöten kullanmayı gerektirmeyen bir cilde sahip olmak güzel bir olsa gerek:)

      Sil
  2. Bir ben bulamadım şunları yaaa:) deliriciiiim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk bulduğum anda sana da alıyorum canımcım :)

      Sil
  3. Ne kadar sade ve zarif bir blogmuş burası:)
    Ben de ne zamandır HM in beyaz süngerini arıyorum ama karaborsada maalesef:/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim,çok naziksiniz. En kısa sürede bulmanız dileğiyle:)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)