BU BLOGDA ARA

1 Eylül 2016 Perşembe

Flormar Renkli Kozmetik Ürünleri

Geçtiğimiz günlerde Flormar standında indirim olduğunu görmüştüm.Yeni bir seri piyasaya sürmeye hazırlanıyorlarmış, eski serileri de tüketme politikasını devreye sokmuşlar tabii ki. Ben de o indirimden bir kaç ürün almıştım.Hazır indirim varken siz de faydalanmak istersiniz diye, bir inceleme yazısı yazmak istedim.


Flash Serisine ait bir adet far, bir adet Lip & Cheek ve bir adet Prime'n Lips ruj aldım. Aldığım ürünlerin her birini gerçekten sevdim!

Flormar Flash Far 03 Jazzy Cashmere

Flormar Flash Far 03 Jazzy Cashmere : Far alırken genelde kahve, gri, nude  ve bronz tonlarda farları tercih ediyorum. Çok iddialı renklerden hala kaçınıyorum kullandığım iki iddialı renk altın ve bordo sanırım.Ufkumun genişliği  <3 Flormar standında gezerken bu bronz tonlardaki fara dokunmamla duygusal bağ kurmam bir oldu.

Flormar Flash Far 03 Jazzy Cashmere

O kadar yumuşak bir yapısı var ki! Kadife gibi resmen. Pigmentasyonu oldukça yüksek, elle bile alması ve uygulaması çok kolay. Tam rengi tutturmak için kat kat uygulamaya gerek yok. İçinde minik ışıltıları var. Çok şık duruyor gerçekten! Kalıcılığı da bir o kadar iyi.Söyleyecek tek kötü şey bulamıyorum bu far hakkında. Şu anda fiyatı 29.90 TL'den 10.TL' ye düşmüşken beğendiğiniz tüm renklerini alın!

Flormar Lip & Cheek 03 Numara

Flormar Lip & Cheek 03 Numara: Aslında bu ürünü  kırmızı bir allığım olsun istediğim için almıştım. Ama ne yalan söyleyeyim kırmızı allık kullanmayacağımdan da adım gibi emindim. Bu ne yaman çelişki! Sonra dedim ki kırmızı allık olmazsa ruj olarak kullanırım. İyi ki de kafamda tonlarca tikli dolaşmasına rağmen almışım bu güzelliği.

Flormar Lip & Cheek 03 Numara

Kırmızı rujlarla aramızdaki mesafe bu ruj sayesinde kısalmış oldu. Kullandığım en gösterişsiz, en günlük kırmızı ruj bu kesinlikle. Dudaklarda kiraz etkisi yaratıyor desem yanlış olmaz. Rengi çok parlak değil ama matta değil. Pigmentasyonu yüksek, parmakla bile kolayca uygulanabiliyor. Kalıcılığı orta, bir şeyler yeyip içtiğinizde tazelemeniz gerekiyor. Tek sıkıntı amblaj, bu tarz ürünlerde hijyen sorunu olabiliyor.Ellerinizin temizliğine dikkat lütfen! Fiyatı şu anda 7 TL.

Flormar Lip & Cheek 03 Numara

Çok sevdim! 

 Flormar Prime 'n Lips Ruj 12 Numara Pink Dreams

Flormar Prime 'n Lips Ruj 12 Numara Pink Dreams: Adı Pink Dreams ama kendisi nar çiçeği tonlarında bir ruj. İçinde mikro mini simleri var, dudaklara ışıltı olarak transfer oluyor.Rujun ıslak,parlak bir bitişi var.

 Flormar Prime 'n Lips Ruj 12 Numara Pink Dreams

Pigmentasyonu yüksek olduğu için rengini kolayca veriyor. Dudak kusurlarını belli etmeye müsait bir yapısı var, o yüzden pürüzsüz dudaklara uygularsanız daha memnun kalırsınız sonuçtan.Kat kat uygulamaya gerek yok.Kalıcılığı ise orta. Fiyatı şu anda 10 TL.


Ben Flormar'ın bu ürünlerini çok sevdim. İndirimden siz de faydalanın bu güzelliklerle tanışın!

Sevgiler..

3 yorum:

  1. Lip&Cheek'in rengi çok güzelmiş gerçekten, sana da çok yakışmış Gonca'cım. Flash serisi farlardan ben de Pearly Pink'i aldım; çok da sevdim doğrusu! Güle güle kullanalım!

    YanıtlaSil
  2. lip & cheek in rengi harikaymış ama söylediğiniz gibi kullanım zorluğu var maalesef :/

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan 😍 Lip&cheek harika görünüyor ama pratik olmadığı için alamadım ben

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)