BU BLOGDA ARA

2 Eylül 2016 Cuma

Bitenler & Çöpe Gidenler

Uzunca bir süredir bitenler yazısı yazmıyorum.Biten ürünler poşetimi iki kez çöpe attım bu süreçte, son doldurduğum poşeti bari yazayım dedim. 


Dediğim gibi bir çok biten ürünü attığım için çok kalabalık bir yazı olmayacak. Bu iyi bir şey sayılır dimi :)


Thalia Argan Özlü Şampuan: Biraz fazla beklenti içinde kullandığım bir şampuan oldu.Sevip sevmediğime karar veremedim maalesef.Saçlarımı sertleştirdi ama sanki hacim de kazandırdı. Garip bi şampuandı anlayacağınız, ortada kaldığım için bir daha almayı düşünmüyorum.

HC Tria Kolay Saç Tarama Spreyi: Bu bitirdiğim ikinci şişe.En sevdiğim kolay tarama spreyi bu.Saçları ağırlaştırmadan, yağlandırmadan yapıyor işini. 


Elite Glitter Eyeliner: Kuruduğu için atmak zorunda kaldım.Rengi güzel sürümü benim için bile kolaydı.Glitter eyeliner sevenler deneyebilirler.

Maybelline Master Precise Eyeliner: Bu da bitirdiğim ikinci eyeliner pen. bir Loreal Slim Perfect değil ama kalıcı ve parlak siyah bir eyeliner olduğu için tekrar alabilirim. 

Alix Avien Eyeliner Pen: Defaten alıp bitirdiğim bir eyeliner. Çok severek kullanıyorum.Her indirimde bir tane alıyorum desem yalan söylemiş olmam:) 

Rimmel London Lash Accelarator Endless Maskara: Uygun fiyatına göre oldukça güzel bir maskara. Kirpikleri tek tek ayırıp uzatıyor, iki katta -takma kirpik etkisi yaratmıyor olsa da- kirpiklere hacim veriyor.Denenebilir..

Pastel Big N Black Maskara: Denediğim diğer başarılı maskara da Pastel'in Big N Black Maskarası. Favorilerim arasında.



The Balm Mary Lou Manizer: Bu aydınlatıcıyı çekim yaparken düşürüp param parça ettiğim için atmak zorunda kaldım.Ertesi gün de gidip yenisi aldım.Zaten başarısını tartışmanın bir anlamı yok, bilindik Balm kalitesinde ve başarısında bir ürün. 

Revlon ColorStay Fondöten: Ten rengime tam olarak uyan tek fondöten olur kendisi. Bir yıldır başka fondötenler alsam da, dönüp dolaşıp bu fondöteni kullanmaya devam ediyorum.Yazın bile rahatlıkla kullanılabilir olması şahane değil mi? Şimdi yeni şişelerin pompalı olması daha da şahane.

Farmasi BB Eye Krem: Daha çok göz altlarımı aydınlatmak için kullanarak bitirdiğim bir ürün oldu.Orta kapatıcılıkta, çizgilere dolmayan güzel bir kremdi. Note Full Covarege'ı çok sevmesem, bunu alabilirdim. 

Belavance Dudak Kalemi: Bir online eczane tarafından gönderilmişti. Hiç kullanmadım, kokusu değiştiği için atıyorum.Turuncumsu garip bir rengi olduğu için elim hiç gitmedi bu kaleme. Yapısı yumuşak ve renk vermesi iyiydi. Maalesef çöp oldu. 


Cyrene Hydra Protect Güneş Kremi SPF 30 + : Geçen sene ailece kullandık ve memnun kaldık. Tarihi geçtiği için çöpe gidiyor.

Cyrene After Sun : Aloe Vera içeriğiyle gerçekten serinleten ve nemlendiren bir üründü.Güneş ışınlarının gerdiği cildi rahatlatmakta oldukça başarılıydı,epilasyon sonrası da kullanarak bitirdim.

Vichy Capital Soleil Spf 30 Yüz Kremi: Severek kulandım, bitirdim.Hafif yoğun bir kremdi ama işlevseldi.


Garnier Göz Makyaj Temizleyicisi: Severek kullandığım gerçekten çok başarılı bir ürün. Bu  bitirdiğim üçüncü şişe. 

Ben daha bu postu yayınlamadan, bir sürü biten birikti bile. Onları bari gecikmeden yazayım :) Bitirdiğim ürünler arasında sizin sevdikleriniz hangileri? 

Sevgiler..

4 yorum:

  1. Thalia'nın Tsubaki şampuanını çok severek kullandım, şimdi de Ebru Şallı serisinden Avokadolu olanı deneyeceğim. HC Tria benim saçlarımla hiç anlaşamadı, ama seveni çok :) Pastel Big'n Black benim de en sevdiklerim arasında. Bir tane yedeğim var evde. Garnier'nin bu temizleyicisini ben de çok seviyordum, son şişesi gözlerimde hassasiyet yaptı, yıkıldım... yenileri güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
  2. E iyi ama baya ürün bitmiş 😄

    YanıtlaSil
  3. Sana tavsiyem bitirdiklerini 2-3 lü fotoğrafla sonra at. Ben artık öyle yapıyorum. Çok pratik oluyor :))

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)