BU BLOGDA ARA

12 Eylül 2016 Pazartesi

Bayram İndirimi Alışverişi

Belki onlarca postta gereksiz kozmetik alışverişi yapmayacağım diye söz  verdim.Ama dayanamıyorum :( İllaki aklımı çelen bir şeyler oluyor,indirimler ise baş düşmanım.Bu alışverişten sonra kullanmadığım kozmetiklerimi bir kez daha ayırdım ve yeni sahiplerine emanet etmeyi bekliyorum.


İndirimde sadece iki mağazaya uğradım. Öncelikli durağım Gratis oldu, ilk gittiğimde pek bir şey kalmamıştı,ikinci gittiğimde ise istediğim her şeyi buldum.Almak istediğim ilk şey RT süngerdi ve buldum. Çok mutluyum.  



The Balm'ın Meet Matte Hughes rujlarını çok sevdiğimi söylemiştim. Sincere (21 tl) ve Charming'i (21 TL) aldım.Renkler birbirine çok yakın, almama gerek varmıydı bilmiyorum ama istedim aldım. Gosh markasına ait fazla ürün kullanmadığım için, markanın ürünlerine şans vermek istedim. Forever Lip Shine Pink Dream'ı (17 yada 20 TL idi)  aldım. Wet n Wild Balm Stain'lerin ( 7.5 TL)  yapıları harika, iki renk daha aldım.

Sevdiğim ürünleri alınca ruj koleksiyonumu aynı oranda azalttım. Buna tabi ki sadeleşme denmiyor ama bir yerden başladım kendimce.



Yine Gratis'ten Cecile markasına ait İris parfümü (23 TL) aldım.Tam da benim istediğim gibi fresh bir çiçek kokusu. 
Pastel Big n Black maskarayı ( 12 TL idi sanırım) yedekledim, Maybelline The Falsies Push up Drama (12 TL) maskarayı merak ediyordum deneyeceğim.


Daha sonra Kağan Parfümeri'ye uğradım. Buralarda Gratis,Watsons yokken hep Kağan'dan alışveriş yapardım.Eski mekanıma uğramadan olmazdı. Pastel standının önünde epeyce bir vakit harcadım, Nude farlardan iki tane aldım, Kontür paletinin içindeki şeftali allığa ve ürünlerin yapısına bayıldım. Kayıtsız kalmam mümkün değildi :) Makyaj bazını ise denemek üzere aldım.Fiyatlardan inanın bir haberim ama %20+%32 gibi bir indirim vardı.

Benim indirim alışverişim böyleydi, siz neler aldınız? Bu ürünlerin arasından sizin sevdikleriniz hangileri?

İyi Bayramlar..Sevgiler..

6 yorum:

  1. İyi günlerde kullan canim sadeleşme çabanı taktir ediyorum umarım bende yapabilirim 😍 balm stain harika cok severek kullanıyorum,

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullan canım :) cecile'in parfümlerine bayılırım. beyaz tüylü olan şişesini öneririm.

    YanıtlaSil
  3. tekli far kullanma alışkanlığım olsa Patel'in nude ojelerini toplayacağım sanırım:))

    YanıtlaSil
  4. Güle güle kullan, çok güzel seçimler :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)