BU BLOGDA ARA

15 Ağustos 2016 Pazartesi

Yaptığım Son Alışverişler..

Ne zaman gereksiz alışveriş yapmayacağım desem ertesi gün kendimi ya Gratis'te buluyorum ya Watsons'ta. Bir ruj ya n'olcak, yeni bir fondöten denemeyeyim mi yani ben, aman ne için çalışıyoruz diye diye evi kozmetik dükkanına çevirdim. Sanırım artık durmalıyım.Durmadan önce son alışveriş yazımı da yazıp defteri kapatayım.Sadece ihtiyaçlar!


Beauty Blender'a muadil bulurum belki diye bir sürü sünger aldım ama yok onun gibisi yok.Şunlara harcadığım parayla rahat iki BB alırdım. Büyük umutlarla iki sünger daha aldım ve sanırım bunlar sondu. Bayram indirimini bekleyip,bir BB ya da RT alıp sünger defterini kapatacağım.


Yavruağzı renkli sünger Dirty Works Makyaj Süngeri 9.90 TL (Gratis).Tam bir hayal kırıklığı.
Açık renkli sünger ise H&M Makyaj süngeri,saplı süngerle set halindeydi. 9.90TL ve gene hayal kırıklığı.


Gratis'in son indiriminden Mont Balm far paletini aldım, hem de içindeki tek bir renk için. Ama genel olarak kullanabileceğim bir palet.İndirimli 23.90 TL.
Saçlarımın rengini açtırdığım için mevcut kaş farlarım/kalemlerim koyu geldiği için ihtiyaç dahilinde Wet n Wild kaş kitini aldım. 10 ya da 15 TL idi sanırım. 
Yeni bir eyeliner denemek istediğim için Gosh'un kalem eyelinerını aldım, indirimdeydi. Almasaymışım da olurmuş, 17 TL idi sanırım. 
Wet n Wild Balm Stain kalem ruju da rengini beğendiğim için aldım ve pişman olmadım. Sık kullanılanlara eklendi bile. 10 TL idi.


Burada gördükleriniz de indirimliyse alınır anlayışımın sonucu. Aslında kırmızı bir allık istiyordum ama kullanmam diye almıyordum. Flormar'ın Lip&Cheek'i indrimli olduğu için aldım.Yanaklarda olmazsa dudaklarda işe yarar.Zarar yok yani:) İndirimli 10 TL.
Flormar Prime'n Lips rujunu ise narçiçeği, turuncu arası rengi için aldım.Bu renk bir rujum yoktu, değişiklik iyidir. İndirimli 10 TL.
Far ise Flormar'ın Flash koleksiyonuna ait, kahve ve tonlarındaki farları sık kullanıyorum.Boyut olarak çantada kolay taşınır olduğu için alıvermişim. İndirimli 10 TL.


Loreal Super Liner yedeklendi. İndirimli 20 TL.
The Balm Better Up Kalem Farlar şu sıralar her yerde. İlk indirimde ben de alarak furyaya katıldım. Sutout adlı rengi aldım,indirimli 26 TL ,değer sanırım.
Wet n Wild nude göz kaleminin fiyatını bilmiyorum ama verdiği aydınlığı seviyorum.
Rimmel London Brow This Way Kalem Highliter'ı kaş altlarımı ve göz pınarlarımı aydınlatmak için almıştım. Fiyatı 15 TL.


Son olarak Le Petit Oliver kolay saç tarama spreyini Kağan Parfümeri'den indirimli 22 TL'ye aldım. Bir arkadaşım önermişti ve severek kullanıyorum şu anda. 

Siz son zamanlarda neler aldınız? Aldığımız her şey için bir bahane bulabilme yeteneğimiz varken alışveriş faslı hiç bitmeyecek gibi, ne dersiniz? 

Sevgiler..

12 yorum:

  1. güle güle kullan bu indirimden ben hiç bir şey almadım çok mutluyum.. bu arada H&M'nin o süngerlerini ben de gördüm aşırı sevimliler az kalsın alacaktım ama o anda açık bir tane görüp elleyince hemen vazgeçtim almaktan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin kadar şanslı olmayanlar var İremcim,kaya gibi yahu :(

      Sil
  2. Aldıklarını güle güle kullan ^.^

    YanıtlaSil
  3. Kesinlikle hiçbir sünger BB'nin yerini tutmuyor; bastırıp parasını yıprandıkça BB almaya devam edeceğim... Ay Flormar far 10 TL mi didiiin? Ben bir siteye bakayım kihkihkih! Öptüm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başakkk far çok güzel,sen çok seversin bu rengi bak kesin :) Öpüyorum :)

      Sil
  4. Çok güzel ürünler, güle güle kullan :) özellikle kalem rujun yorumunu merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkurler, ilk firsatta rujun yazisini yazayim o zaman 😊

      Sil
  5. Güp güzel günlerinde kullanasın canım, le petıtı merak ettim yenı gördüm şuan sende.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkurler canim, onu yazdim insallah yayinlicam 😊

      Sil
  6. güzel günlerde kullan. Ben de aylardır kendimi tutmaya çalışşam da çok abarttım şu sıralar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de abartmakla kalmadim,canini cikardim isin.Kendime dur diyecegim tek bir sey alicam oda BB 😊

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)