BU BLOGDA ARA

29 Ağustos 2016 Pazartesi

Physicians Formula Argan Wear Allık // Natural

Physicians Formula ürünlerinin kalbimde çok ayrı yeri var.Ambalajları ve ürünler dekoratif olarak o kadar sevimliler ki insanın sırf bakmak için bile alası geliyor. Daha önce farklı ürünlerini de kullandığım markanın çok severek kullandığım Argan Wear allığından bahsedeceğim.

Physicians Formula Argan Wear Blush

Marka, biliyorsunuz mineral makyaj ürünleri üretiyor. İçerikler doğal ve temiz.Bu allık da ekstra argan yağı içeriyor. Argan yağından ötürü misler gibi de kokuyor.Eğer kokuya kapılırsanız, allığın üzerinde fırçanızı gezdirmekten kendinizi alamayabilirsiniz,benden söylemesi. 

Physicians Formula Argan Wear Blush

Physicians Formula Argan Wear Allığın Natural rengi pembe tonlarında. Allık harika desenlendirilmiş, üç farklı renkten oluşuyor. Ortada mercan,etrafında sırayla pudra ve açık pembe renkleri barındırıyor.Bu üç kısımdan oluşan allığın barındırdığı renkler şekil itibariyle tek tek kullanmak pek mümkün değil. O yüzden hiç maceraya atılmadan renkleri hep karıştırarak kullandım. 

Physicians Formula Argan Wear Blush

Allığın pudramsı ve yumuşacık bir yapısı var. Pudramsı yapısına rağmen tozutma problemi neredeyse yok.Allığın içinde mikro mini simler var.Dikkatli bakılırsa fark ediliyorlar ancak.Bu da allığı cildinize uyguladığınızda canlı, hafif parlak bir görüntü elde etmenizi sağlıyor. Karışımdan ortaya çıkan renk ise oldukça tatlı,somonumsu bir pembe. Renk allığı fırçaya aldığınız miktara göre biraz değişebiliyor, onu da belirtmeden geçmeyeyim, benim tercihimi sorarsanız ben soft kullanmayı seviyorum.

Physicians Formula Argan Wear Blush

Allığın pigmentasyonu orta, ama dediğim gibi yoğun uygulama için fırçanızı korkak alıştırmazsanız daha fazla pigment elde edebilirsiniz.Kalıcılığı ise gayet iyi, sekiz saat sonunda hafiflemiş ama hala yerinde duruyor oluyor.Ben tazeleme ihtiyacı duymuyorum ama belki hafif bir tazelemeyle sizi daha mutlu edebilir.

Physicians Formula Argan Wear Blush

Benim genel olarak tüm özelliklerini sevdiğim bir allık, Physicians Formula Argan Wear Allık. Başka renk seçenekleri de var bildiğim kadarıyla. Mineral makyaj ürünlerine ilginiz varsa, fiyatları pek makul değil ama, Physicians Formula ürünlerine şans verebilirsiniz.Ben kullandığım çoğu ürününden memnun kaldım.Bu allığı da seviyorum!

Sevgiler..

10 yorum:

  1. Dizaynı çok güzel ^.^ bu markayı hiç kullanmadım ama allıklarının orta hatta az pigmentli olduğunu biliyorum. İyi günlerde kullan ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu allık orta pigmentli ama gerçekten çok güzel.Doğal bir duruşu var.Marka da oldukça başarılı bence.

      Sil
  2. Ambalajı çok güzel gerçekten. Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  3. Renginden çok desen için alınırmış bence ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten PF ambalaj ve desenleri diyor,susuyorum :)

      Sil
  4. Görünümü ve rengi çok güzelmiş mutlulukla kullanın :))

    YanıtlaSil
  5. Bu allığın deseni yeter, öyle güzel ki! Ve o dediğin kokuyu biliyorum, Murumuru Butter Bronzer'ı her kullandığımda kapağını kapatmadan koklayıp öyle yerine koyuyorum :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Koku muazzam dimi, desen konusunda haklısın :)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)