BU BLOGDA ARA

21 Ağustos 2016 Pazar

On The Road Again!

Günlük yaşama topukluları çok iyi adapte etmiş olsam da, düz ayakkabıların rahatlığını hiç bir şeye değişmem. Hem sadece topukluyla güzel ve şık görünülür diye bir kanun mu var, değil mi? 


Son bir kaç haftadır, düğün ya da yemekler dışında topuklu ayakkabılarıma veda ettim diyebilirim.Çünkü çok fazla düz ayakkabı aldım ve yaz bitmeden hepsini giyip hevesimi almak istiyorum ^_^


Sezon sonu indirimlerini hep itinayla değerlendirmişimdir.Şuanda da aynı şeyi yapıyorum.İndirim reyonlarını titizlikle geziyor ve sezonda pahalı geldiği için almadığım şeyleri, bazen yarı fiyatından da düşük fiyata alıyorum.Seneye de yaz gelmeyecek mi nasılsa :)  


Burada da bir kaç parça hariç sezon sonu indiriminden aldığım şeyleri kombinledim. Pantolon alışverişimi LCW TEEN reyonundan yapmaya devam ediyorum. En küçük bedenlerle de aram bozulduğu için teen reyonları kurtarıcım oluyor. Dış etiketinde bir yerde kidsclup falan yazmıyorsa tabi :) Fazla bıdı bıdı yapmadan sizi sokak stilimle baş başa bırakıyorum. Unutmayın basit bir atleti ve pantolonu tek bir parçayla gösterişli hale getirebilirsiniz.










Photos by: Didem Baskın Embleton

Pantolon : LCW Teen ( 19.90 TL)
Atlet: Koton ( 12,90 TL)
Ayakkabı: Penti (37,50 TL)
Çanta: Koton ( Eski Sezon) 
Yelek: (Vintage-sandıktan çıkarıldı)
Kolye:(Hediye)

Sevgiler..

2 yorum:

  1. Kota ve yeleğe bayıldım!!! Yalnız zayıflığını artık protesto ediyorum, bunalıma gircez burda aaa....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kombini beğenmene sevindim Başak,zayıflığıma gelince artık hastalık boyutunda maalesef..

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)