BU BLOGDA ARA

25 Ağustos 2016 Perşembe

La Roche Posay Güneş Ürünleri İndirim Fırsatı

Güneş kremi kullanmanın önemi bilen ama güneş kremi kullanmayı bir gelenek haline yıllarca getiremeyen biri olarak, bu sene düzenli kullanım sonrasında yüzümdeki çillerin çok fazla artmadığını gördüm.Bu deneyimimi yaşamanı sağlayan aslında kullandığım glikolik asit içerikli bir ürün oldu. Glikolik asit içeren bir ürün kullanıyorsanız,mutlaka cildinizi güneşten korumak zorundasınız. Ben de bu mecburiyetin cildim için güzel sonuçlar doğurmasından oldukça memnunum.

Güneş kremleri sadece yazın değil kışın da kullanılması gereken ürünler oldukları için, fazla kullanılan ve doğru orantılı olarak çabuk tükenen ürünler. Hele benim gibi bol kepçe kullanıyorsanız.Yüzüm ve tüm dekolte bölgemi bol bol kremliyorum.





Hazır güneş kremi kullanmaya bu kadar alışmışım,elimdeki ürünler de tükenmek üzereyken alışveriş yapmaya yeni bir bahane bulmuş oldum.Yeni ürünler denemeyi seviyorum ve her zaman daha iyisini arayış içindeyim. Bu da beni farklı markaların ürünlerine yöneltiyor. 

Cildim hassas bir yapıya sahip, dolayısıyla kızarmaya meyilli. Hassas ciltler için ürettiği ürünlerle ünlü, ve hakkında fazlaca olumlu yorum okuduğum bir marka olan La Roche Posay markasına şans vermeye karar verdim. Eczane fiyatlarını araştırdıktan sonra, internet üzerinden alışveriş yaptım. Daha önce bir çok kez sorunsuzca alışveriş yaptığım Turuncu Kasa'nın ürün indirimleri oldukça cazipti, bir kaç güneş kremi sipariş ettim. Nasılsa bütün bir kış güneş kremi kullanmaya devam edeceğim. Alışkanlık kazanmak önemli :)  Siz de ürünleri incelemek ve indirimli olarak satın almak için, tıklayınız

Hazır indirimler devam ediyorken sizi de haberdar etmek istedim.Belki stok yapmak istersiniz.
Daha önce La Roche Posay ürünlerini kullananlar varsa yorumlarını bekliyorum.

Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)