BU BLOGDA ARA

25 Ağustos 2016 Perşembe

H&M Makyaj Süngeri

Makyaj süngeri alma hastalığım bana her zaman iyi şeyler getirmiyor. H&M'in daha önce bir süngerini almıştım,(fotoğraflarını çekmediğim için ondan bahsedemeyeceğim çünkü lekeli halini size göstermek istemiyorum.) o süngeri sevdiğim için,geçenlerde raflarda gördüğüm bu pembe sünger setini de sorgusuz aldım.

H&M Makyaj Süngeri

Girişten anlayacağınız gibi bu maceranın sonu hüsran oldu. Görünüşü oldukça sevimli bu sünger koca bir hayal kırıklığı yarattı.Aslında gözeneksiz ve pürüzsüz görüntüsünden ötürü biraz şüphelenmeliydim ama demek ki henüz yeterli deneyimi kazanamamışım ^^

H&M Makyaj Süngeri

Sünger oldukça sert,neredeyse esnemiyor. Bu da bana Avon Makyaj Süngeri deneyimimden sonra oldukça tanıdık bir durum. Sizin de tahmin edeceğiniz üzere suyu hiç emmiyor diyebilirim. Sünger su emmediği için doğal olarak şişip, yumuşamıyor ve fondöteni cildinize yaymak yerine kendi bünyesinde tutmayı tercih ediyor. Bu sünger açısından keyifli olabilir ama, benim açımdan hiç hoş değil. Çünkü o makyajın benim yüzümde kalması gerekiyor!


Süngerin tek iyi özelliği o kadar ürün emmesine rağmen kolay temizleniyor olması.Onca ürünü biraz sabun ve suya kolayca teslim ediyor, gerçekten hayret verici.


Setin içinden çıkan bu saplı süngere ise inanın hiç anlam veremedim.Bununla ne yapılır ki? Ben dekoratif olarak kullanacağım, amaç param boşa gitmesin.

Size tavsiyem uygun fiyatlı diye,işe yaramayacak onca ürüne para yatırmayın. BB ya da RT sünger alın ve keyfinize bakın. Bende ikisi de var gerçekten harika iş çıkarıyorlar. Benim sünger arayış maceram bana bir BB parası harcattı, keşke bir BB daha alsaymışım demedim değil hani. Bu süngeri bence siz de kara listeye alın,ben öyle yaptım.

Sevgiler..

10 yorum:

  1. Ya en son bana da kabuki fırçalı bir set hediye etti arkadaşım, aynı sünger o sette de vardı ve gerçekten başarısız. Yazdıklarının aynısı oldu. Bu saplı olanla da göz altına uygulama yapılır mı diye düşündüm ama eğer yapısı diğeryle aynıysa, onunla da bir şey yapılmaz... BB'den şaşmamak lazım :) Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başakcım resmen işe yaramasın diye yapılmışlar, sevimlilikleriyle işlevleri ters orantılı maalesef..

      Sil
  2. Bunları ben de görmüştüm hakikaten çok sevimliler ama dokunur dokunmaz belliydi çok sert olacağı :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben dokunmadan ve sorgulamadan aldım ne yazık ki..

      Sil
  3. Çok hoş görünüyorlar oysa :(
    Üzüldüm işe yaramadığına

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim kötü deneyimim başkalarının hata yapmasını engelleyecek neyseki, tek tesellim..

      Sil
  4. Kötü deneyiminizi çok tatlı bir dille anlatmışsınız :) Ben de anlam veremedim o saplı süngere , belki kullanan vardır :D Ben RT süngeri kullanıyorum ve hiç macera aramıyorum. RT miadını doldurunca ben de BB alıp onu da deneyimleyeceğim. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Yazıyı beğenmenize sevindim, ve kesinlikle BB'den şaşmamak gerekiyor.

      Sil
  5. Ben de hiç maceraya atılmıyorum bu konuda. Ucuz Eti'n yahnisi gibi oluyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ucuz olup iyi iş çıkaran ürünlerde var aslında, ama bu kesinlikle olmamış!

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)