BU BLOGDA ARA

9 Ağustos 2016 Salı

Golden Rose Matte Lipstick Crayon Rujlar // 08-18 Numaralar

Nedense kalem rujlara karşı hep ön yargılı yaklaşmışımdır.Gerek kalemtraşla açma derdi buna sebep olurken - ne zararı olacaksa- gerekse renk verme konusunda yetersiz olacakları fikri beni bu tarz rujlardan hep uzak tuttu. Rujlara olan düşkünlüğüm bu ön yargımı da kırmaya yetti.İlk kalem rujumu Golden Rose markasına ait bu sevimli tombik kalemler oldu.


Golden Rose markasının dudak kalemlerini çok seviyorum.Kalemleri o kadar güzelse rujları da pek tabii iyi olabilir diye markaya yöneldim açıkçası.Pişman da olmadım. 


Biri şeftali, biri bordomsu olmak üzere iki kalem ruj aldım.Elimde o kadar çok leylak ve pembe ruj var ki, biraz değişiklik iyi gelir düşüncesiyle bu tonlara yöneldim. Bilin bakalım ne oldu? Şimdi de şeftali ve bordo tonlu bir sürü ruj almaya başladım. Belirli dönemlerde belirli şeylere takılıp kalıyorum,garip bir şekilde. 


Golden Rose Matte Lipstick Crayon rujlar adından da anlaşılacağı gibi mat yapıda rujlar. Ama sürümleri öyle yumuşak ve öyle kadifemsi ki sanırsınız mat ruj değiller. Dudakları kurutmuyor, gerginlik hissi yaşatmıyorlar. 
Kalemlerin uçlarının dar olması uygulamayı ayrıca kolaylaştırıyor. Dudakları ince olanlar için özellikle çok büyük avantaj.Açık renkli olan da dahil dudaklarda çizgilenme,kusurları ortaya çıkarma gibi problemle de karşılaşmadım.Kalıcılıkları oldukça iyi,bir şeyler yenilince bile tam olarak silinmiyorlar,sadece renkleri soluyor. 
Koyu renkli olanları sürerken dudak kalemi kullanmak gerekiyor.Çünkü bu tarz rujlarla keskin hatlar oluşturmak pek mümkün olmuyor.Dudak kalemi ya da fırça yardımı şart. 


Bence bu rujların tek sıkıntısı kalemtraşla açılıyor olmaları. Uçlar yumuşak olduğundan bir mktar ruj kalemtraşta kalıyor bu da israf anlamına geliyor, ve o kalemtraşı temizlemek daha da büyük sorun. Rujlar sevilince Golden Rose renk skalasını genişletti, belki bir değişiklik daha yaparak bu kalemleri asansörlü sistemle buluştururlar ne dersiniz?

Sevgiler..

4 yorum:

  1. sadece bir renk var bende güzel fena değil ama daha fazla almadım çok klasik renkler var diye..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Klasiklar iyidir 😊 Ben sevdim bunlari kendimi tutmasam alacagim bi kac renk alabilirim..

      Sil
  2. o kalemtraşı temizleme kısmı gerçekten bitiriyor makyajseveri haha :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)