BU BLOGDA ARA

3 Ağustos 2016 Çarşamba

Color Splash

Genelde tek düze giyinmeyi sevsem de, bazen renkleri karıştırmayı çok seviyorum.Zıt renklerin uyumu diye bir gerçek var, dilerseniz renkleri kendiniz kombinlersiniz, dilerseniz benim gibi kolaya kaçıp hazır karıştırılmışına yönelebilirsiniz.


Ben renk karıştırma konusunda biraz riskli tercihler yapıyorum, stil postu yazma işinde bu kadar yeniyken,bu riske girmek istemedim açıkçası.O yüzden renklerle kendim oynamak yerine,dediğim gibi hazıra kondum.


Bu çok renkli bol desenli şortu çok severek aldım.Aslında aynı desende,askılı bluzu da alarak takım olarak giymeyi istedimse de çok karışık bir görüntü ortaya çıkar düşüncesiyle bu fikrimi hayata geçirmedim ama bir gün o bluzla şortumu deneyeceğim,aklımda kalmasın.

Şort bu kadar hareketli olunca,üzerime bu basic siyah t-shirtü giymeyi tercih ettim.Son zamanlarda bu tarz t-shirtlerimi medium ya da large beden almaya başladım, hem göğüs dekoltesi sevdiğimden hem de salaş görüntüyü sevdiğimden.İnsanın üzerine yapışan,daracık t-shirtlerin modası da yavaştan geçiyor sanırım,ne dersiniz? 



Ayakkabı ve çanta konusundaki seçimim tartışılır fakat ben bütünü sevdim.Sizin yorumlarınızı da duymayı isterim :)



Photos by: Didem Baskın Embleton

T-Shirt & Short : H&M
Ayakkabı : Deichmann
Çanta: Marc Chantal 

Sevgiler...


6 yorum:

  1. ilk görüşte çantayı uyduramamıştım ama genel olarak değerlendirdimde kombinde gayet uyumlu olmuş :) ayakkabılara bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayakkabilar bir de rahat, ben de çok sevdim.Begenmene sevindim 😊

      Sil
  2. ben ayakkabıya bayıldım asıl güle güle giy..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkurler,gercekten ayakkabilar cok sevimli 😊

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)