BU BLOGDA ARA

26 Ağustos 2016 Cuma

Baby Blue Blazer - A Special Thank to Very Special Person

Blog yazmaya kozmetiğe olan ilgimden dolayı başlamıştım. Bloga stil postları eklemeye de daha önce de bahsettiğim gibi değerli hocam sayesinde başladım.Onun fotoğraf çekmeye olan ilgisi benim giyime olan düşkünlüğümle birleşince hem keyifli vakit geçirme olanağımız oldu,hem de ilerleme kaydettiğimi düşündüğüm bir ilgi alanım daha olmuş oldu.


Başlıkta özel bir insana özel bir teşekkür etmekten bahsetmemin sebebini açıklayayım. Hocam yıllarca sandıkta beklettiği,kendi annesinin diktiği el emeği kıyafetlerini bana vermek istedi.Yaklaşık iki saat onun harika kıyafetleri arasında kaybolmanın keyfini yaşadım. Burada giydiğim açık mavi blazer da hocamın annesinin diktiği bir döpiyesin ceketi aslında. Eteği de başka bir kombinle size göstermeyi planlıyorum.O da en az bu ceket kadar muhteşem!


Buradan hocama çok teşekkür ediyorum.Yıllarca özenle sakladığı kıyafetlerini bana verecek kadar beni sevdiği için.Onun sevgisine bu denli layık olabildiğim için çok mutluyum! Tabii kıymetli annesinin de ellerinden öpüyorum,emek emek diktiği kıyafetlerin tekrar giyildiğini görmek umarım onu da mutlu eder..

Daha fazla söze gerek yok sanırım,bir kaç fotoğraf daha bırakıyorum aşağıya,umarım kombini beğenirsiniz..





Photos by; Didem Baskın Embleton

Pantolon: LCW TEEN
Bluz: Addax
Ayakkabı: Deichmann (Eski Sezon)
Çanta: LCW (Eski Sezon)
Kolye: H&M

Sevgiler..

10 yorum:

  1. Cekete de, kombine de bayıldım Gonca. Çok romantik, tatlı bir havası olmuş kıyafetin. Güle güle giy :) Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Başakcım, beğenmene çok sevindim:)

      Sil
  2. Çok güzel fotoğraflar, ceket,n rengi de çok güzel. Size çok yakışmış, çok zarif!

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Gonca, eskiden giysile satın alınmazdı, çünkü yoktu. Kendimiz dikerdik pek çoğunu. Bu ipek muare ceket de onlardan biri. Üretmenin keyfi bir başkaydı. Anneciğimin elinden çıkan güzellikleri seninle paylaşmak beni çok mutlu etti. Ben sana teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Hocam, her konuda en büyük şansımsınız.İyi ki tanıştık..Siz üretmenin keyfini yaşamışsınız ben de sizin ürettiklerinizi giyiyor olmanın keyfini yaşıyorum..Herşey için teşekkür ederim 💓

      Sil
  4. Birlikteliğiniz ne güzel olmuş o zaman. Güzel işler çıkıyor ortaya, bizler de zevkle okuyor takip ediyoruz sevgili Gonca...... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle geribildirimler aldığımda çok mutlu oluyorum, çok teşekkürler..Sevgiler..

      Sil
  5. Ne tatlı bir hareket 💕 Ayrıca tam sana dikilmiş gibi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bedenlerimiz aynıymış, daha bir çok kıyafet var sizinle paylaşmak istediğim 😊

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)