BU BLOGDA ARA

19 Temmuz 2016 Salı

Yves Rocher Alışverişi

Yves Rocher benim sevdiğim bir marka.Her sene, müşterilerinin doğum günü ayına özel düzenlediği 2 al bir öde kampanyasından mutlaka faydalanıyorum. Bu sene de 4 ürün alarak kampanyayı değerlendirdim.


İlk aldığım ürün, UV Beauty Shield güneş kremi oldu.Görkem Karman'ın sevdiği bir ürün olunca denemek istedim.Planlı olarak aldığım ikinci ürün de Monoi de Tahiti cilt ve saç bakım yağı oldu.(Yağı kullandım ve pek sevemedim sanırım.)


Sonraki iki ürün mağazada inceleyip, denemeye karar verdiğim ürünler.Milyonlarca maskem varken yeni bir maske almaya gerek var mıydı tartışılır ama yeni bir seri olan Tradition de Hammam serisine ait Argan Yağı ve Fas Kili içeren yüz ve saç maskesini aldım.Şimdilik mis gibi kokusunu biliyorum deneyip en kısa sürede sizinle paylaşacağım.


Kampanyaya dahil olarak aldığım son ürün Ultra Yatıştırıcı ve Nemlendirici Konsantre Krem oldu. Günlük kullanabileceğim bir nemlendirici arıyordum ve bu kreme bir şans verdim.Oldukça hafif yapılı ve kolay emilen bir krem.

Şu sıralar bacaklarım,karnım ve kollarım çok kuruyor.O yüzden vücut losyonunu da kokusuna bakarak aldım. 


Şampuan da bu senenin doğum günü hediyesi. Yves Rocher'in bu tarz bir kampanya yapması ve müşterilerine doğum günü hediyesi vermesi güzel ama her sene şampuan ya da duş jeli vermese keşke.Bu konuda biraz çeşitliliğe gitseler sizce de şahane olmaz mı?

Ultra Yatıştırıcı ve Nemlendirici Konsantre Krem: 49.90 TL

Tradition de Hammam Argan Yağı ve Fas Kili İçeren Saç ve Yüz Kil Maskesi: 46.90 TL 

Tahiti Monoi Saç ve Vücut Yağı : 36.90 TL

Güneş Kremi: 67.90 TL 

Vücut Losyonu : 22.43 TL ( indirimli) 

Siz Yves Rocher ürünlerini seviyor musunuz? Denememi önereceğiniz ürünler var mı?

Sevgiler..

6 yorum:

  1. ben monoi yağını çok severim bacaklarıma ve kollarıma kullanıyordum arada kokusu muhteşemdir.. tradtion de hammam serisi yeni değil ama ambalaj yenilenmiş sanırım bende kil maskesi vardı çok sevmemiştim diye hatırlıyorum ama kokusu harikaydı o aklımda kalmış..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yağı vücuduma henüz kullanmadım ama saçlarımı ağırlaştırdı maalesef, maskeyi bir kez kullandım sevecek gibiyim :)

      Sil
  2. Güneş kremini çok beğeniyorlar, bakalım sen de sevecek misin? Sensitive Vegetal kremi kullanmıştım ama çok hoşuma gitmemişti; belki de kuru cildime yetmedi...

    Güle güle kullan hepsini, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Başak'cım. Krem bana yeterli geldi cildim karma olduğu için diye düşünüyorum. Güneş kremi güzel bence de :)

      Öperim..

      Sil
  3. yağı cok merak ediyodum niye sevmedin :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sadece saçlarıma kullandım Eda'cım.Saçlarımı ağırlaştırdı,belki miktarı fazla tutmuşumdur. Cildimde de deneyip yazacağım ama kokusu muhteşem.

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)