BU BLOGDA ARA

27 Temmuz 2016 Çarşamba

The Balm Meet Matt(e) Hughes Likit Ruj // Commited

Renkli kozmetikler arasında en sevdiklerim şüphesiz allıklar ve rujlar. Allık almaya bile ara verebildim ama ruj almaya asla ara veremiyorum. Hele şu sıralar mat rujlara olan ilgim, her fırsatta soluğu ruj standlarının önünde almama sebep oluyor. 

The Balm Meet Matt(e) Hughes Likit Ruj // Commited

Gratis'in bayram indiriminden son aldığım ruj The Balm Meet Matt(e) Hughes Commited oldu. Her ne kadar Charming'i almaya yeltendimse de Commited'ın ünü ve şeftali tonu beni kendine çekti diyebilirim.

The Balm Meet Matt(e) Hughes Likit Ruj // Commited

Commited, şeftali alt tonu olmasına rağmen kimi dudaklarda hafif pembemsi durabilecek kapasitede bir ruj.Yani dudağınızın temel rengi rujun duruşunu değiştirecektir. Açık sayılabilecek rengi, dudak kusurlarını ön plana çıkarabilir, o yüzden -genel olarak tüm mat rujlar için geçerli- uygulama öncesi dudak bakımı ve nemlendirme gerekiyor. 

The Balm Meet Matt(e) Hughes Likit Ruj // Commited

Rujun ambalajı klasik aplikatörlü likit ruj standartlarında ama, görsel olarak The Balm albenisine sahip. Aplikatör büyüklüğü ideal, uygulama yaparken taşmayı engelleyecek boyutlarda. Aplikatörü çıkardığınızda misler gibi bir mentol kokusu karşılıyor sizi,uygulama sonrasında dudaklarda da nane tadını bir müddet hissediyorsunuz.Bu tarz mentollü ürünlerin amacı dudakları dolgunlaştırmak ama bu rujun herhangi bir dolgunluk sağladığını söyleyemeyeceğim. 

The Balm Meet Matt(e) Hughes Likit Ruj // Commited

Rujun pigmentasyonu oldukça iyi.Ruju uygularken dikkat edilmesi gereken hususlardan biri alt ve üst dudağa ayrı uygulama yapmak,bu şartlar altında rengini kolay veriyor. Dudakları birbirine sürtmemek de ikinci önemli husus,bu tarz bir uygulama homojen dağılımı engelliyor ve dalgalanmalara sebep oluyor. Rujun sabitlenmesi kullandığım diğer mat rujlara göre biraz daha zaman alıyor.Bu hem avantaj hem de bir dezavantaj aslında.Avantaj olan yanı hataları düzeltmeye fırsatınız oluyor, dezavantaj olan yanı ise bir müddet dudaklarınız aralanmış vaziyette beklemeniz gerekiyor.Tek başınıza olduğunuz sürece sorun yok gibi :) 
Rujun kalıcılığı gayet iyi, hiç bir şey yemezseniz 4-5 saat kalıyor. Bir şeyler içmeniz rujun kalıcılığını etkilemiyor. Gün içinde bir kez tazeleme yapmak yeterli oluyor. İkinci uygulamada pütür pütür dökülme problemini bu rujda yaşamadım.Dudakları kurutma oranı da diğer mat rujlardan fazla değil,en minumum düzeyde bence. İlk sürüldüğünde hafif bir yapışkanlık hissi bırakıyor ama kuruduktan sonra sorun ortadan kalkıyor.


The Balm Meet Matt(e) Hughes Likit Ruj // Commited

The Balm Meet Matt(e) Hughes Commited tam bir joker renk, bu ruju çok sevdiğimi söyleyebilirim, ilk indirimde bir kaç renk daha alacağım mutlaka. 

Sevgiler..

10 yorum:

  1. ben de alacak olsam bunu seçerdim...:-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçen indirimde Charming!i aradım bulamadım :(

      Sil
  2. çok güzel bir renk iyi günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
  3. Çok yakışmış Gonca'cım.Bu serinin dudağa zamk gibi yapışmayan halini çok seviyorum.Benim ilk tercihim Charming olmuştu bundan sonra Commited'a şans verebilirim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de Charming'i alıcam :) Gerçekten başarılı rujlar..

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Ben de ayırmıyorum,acayip kurtarıcı bir renk :)

      Sil
  5. Son zamanlardaki favorilerimden :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)