BU BLOGDA ARA

23 Temmuz 2016 Cumartesi

Rimmel London Kate Ruj Rosetto 30 & Golden Rose Dudak Kalemi 520

Koyu ve mat ruj aşığı oldum şu sıralar! Bordo ve tonlarında bir sürü ruj almak istiyorum ama kendimi ciddi anlamda frenlediğimi söyleyebilirim. Çünkü gereksiz olduğunu bilerek kozmetik ürünleri almak gerçekten büyük hastalık, bu öz eleştiri de burada dursun!


Koyu rujlar kalem kullanmadan uygulandığında biraz sıkıntı yaşatıyor. O yüzden Rimmel London Kate ruj ile ton olarak farklı olsa da kullandığım birlikte kalemi sizinle paylaşmak istedim.



Rimmel London markasının rujlarını gerçekten çok seviyorum .Kadife gibi yapıları var.Bu ruj da öyle.Sürümü çok kolay, ruja hükmedebiliyorsunuz. Tek bir uygulamada rengini harika veriyor.Kalıcılığı da oldukça iyi ama, mat likit rujlar kadar da iyi bir performans beklememek gerekiyor.Elinizle dokunduğunuzda bulaşma yapıyor, bardağa falan transfer oluyor mesela. Ama tamamen silinmesi için 3 saat geçmesi gerekiyor, eğer bir şey yemez içmezseniz süre daha da uzuyor. 



Koyu rujların daha kusursuz görünmesi için dudak kalemi kullanmak şart. Rujuma en yakın dudak kalemini Golden Rose'da buldum.Golden Rose'un dudak kalemlerini genelde başarılı buluyorum zaten.Bu tombul kalemlerin uçları yumuşak ve sürümleri kolay. Renk vermeleri de oldukça iyi. Böylece kalemleri tek başlarına ruj gibi kullanmak da mümkün.


520 numaralı dudak kaleminin koyu bordo bir rengi var.Rujumdan yaklaşık iki ton koyu. Kalemi  ruju sürdükten sonra uyguluyorum.Çerçeveleme işlemini tamamladıktan sonra, biraz da rujumun üstünden geçiyorum. Sonuç oldukça başarılı oluyor.  


İki ürünün de fiyatları oldukça makul.Denerseniz pişman olmazsınız.

Sevgiler..

2 yorum:

  1. çok güzel bir renk, denemek isterim, ayrıca görseldeki kolye de harika bir tasarım, güzel günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
  2. iki tonu da güzel uydurmuşsun sevgiler :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)