BU BLOGDA ARA

14 Temmuz 2016 Perşembe

Maxi Skirt

Bu sezon mağazalarda uçuş uçuş  maxi etekleri sıkça görmeye başladık.Ben boyum kısa olduğu için maxi etek yerine mini etek tercih ediyor olsam da sezonun modasına uymaktan kendimi alamadım. Her kıyafet her bedene uyacak diye bir koşul yok ama doğru kombinle risksiz kıyafetlerle şık bir görüntü neden elde edilmesin?

Yüksek bel maxi etekler aslında dediğim gibi kolay kombinlenen risksiz parçalar. Dilerseniz Converse ile ya da sıradan bir 'bez' ayakkabıyla giyip spor bir şıklık yakalayabilirsiniz, dilerseniz topuklularla kombinleyip daha şık ve kadınsı bir görüntü elde edebilirsiniz. Ben tercihimi -o kadar boy edebiyatından sonra- topuklulardan yana yaptım. 


Bu sezon Deichmann tam benlik ayakkabılarıyla süslemişti raflarını.Epeyce bir alışveriş yaptım, instagram takipçilerim iyi bilir:)  Bu şeritli,arkası açık ayakkabı da benim joker ayakkabım.Rengi ve topuk boyuyla çok kolay kombinleniyor, çoğu zaman da kurtarıcım oluyor.






Son olarak bir şehri 'su' gerçekten çok değiştiriyor. Afyon da değişti..

Etek & Kolye : Koton
Ayakkabı & Çanta : Deichmann
T-shirt:  Yards
Gözlük: Fila

Sevgiler..

1 yorum:

  1. Fotoğraflar gerçekten çok güzel olmuş Gonca, bayıldım! Afyon'a gitmeyeli kaç sene oldu acaba? Çekim yaptığınız park çok güzel görünüyor cidden. Sevgiler...

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)