BU BLOGDA ARA

25 Temmuz 2016 Pazartesi

Hey Lady!

Tamamen spor olan giyim tarzım daha klasik ve kadınsı esintiler taşımaya başladığından beri kendimle daha barışık bir kadın haline geldim. Etekler ve etek pantolonlar mağazalarda gözüme ilk çarpan parçalar oluyor.


Son gözde mağazam Mango. Koton ve  H&M'den sonra en çok Mango'ya uğrar oldum. Mango'dan elbise almayı çok seviyorum, gerçi çoğu elbise Kate Moss bedenine göre yapıldığından işim biraz zor oluyor ama gene de kendime uygun bir şeyler bulabiliyorum.Şu sıralar güzel indirimler var,


Bu sene genel olarak yüksek bel pantolonlara yöneldim.Düşük bel pantolonlarımın çoğunu elden çıkardım.Benim gibi kısa boylu /kısa bacaklı insanlar için gerçekten çok yanlış bir tercihmiş düşük bel giymek.Daha da kısa görünmek için neden o kadar çaba harcamışım yıllarca, pes!




Son zamanlarda, kilo da verdiğim için, belimin inceliğini de vurgulayan bu tarz pantolon ve etekleri büyük keyifle giyiyorum. 
Ayrıca kombinlerimde herhangi bir parçayı salaş tercih ettiğimde,diğer parçanın dar olmasına da özen gösteriyorum, bu crop top, kırık beyaz bluzu da özellikle bu pantolonla giymek için aldım:) 







Photos by: Didem Baskın Embleton

Crop Top Bluz : Koton
Etek Pantolon : Mango
Ayakkabı : Flo- Butigo 
Çanta: Versace ( Markafoni)
Kolye: Stradivarius



4 yorum:

  1. pantolon /etek çok hoşmuş :-))

    YanıtlaSil
  2. çok mu çok şıksınız hanımefendi :) bende bloguma beklerim ♥

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)