BU BLOGDA ARA

20 Temmuz 2016 Çarşamba

Günlük Burç Yorumlarında Tek Adresim ELELEONLİNE

Hayatım boyunca düzenli ve keyif alarak yaptığım şeylerden birisi de günlük burç ve aylık burç yorumlarını takip etmek kesinlikle. Astrolojiden zerre kadar anlamıyor olsam da acayip bir güven duyuyorum.Onca gezegen ve yıldız yalan söylüyor olamaz değil mi? 




Gezegenlerin dilinden anlayıp, bunları bizim için yazıya dökenlere hayran olmakla birlikte,onların söylediklerine de değer vermişimdir. Bir yengeç kadını olduğum için aşırı duygusal ve güvenmek isteyen yapım dönem dönem yazılanların etkisinde fazla kalıyor olsa da burç yorumu okumaktan geri durmam mümkün değil.Bu konuda sürekli başvurduğum yegane online sitem ise eleleonline. Orada okuduklarıma hep hak vermiş buluyorum kendimi, beni benden daha iyi tanıyorlar resmen.Yıldızımın dilinden iyi anlıyorlar :) 

Peki sizin burç yorumlarıyla aranız nasıl? Yengeç kadını olmanın tatlı zorluğunu yaşayan kaç kişiyiz?

Yıldızınız sizinle olsun. Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)