BU BLOGDA ARA

5 Temmuz 2016 Salı

Bayram Alışverişi (Rossmann - Gratis -Watsons )

Beni instagramdan takip edenler bilir, son zamanlarda kozmetik alışverişini giyim alışverişiyle takas etmiştim.O kadar çok kıyafet ve ayakkabı  aldım ki, mevcut dolabıma sığamaz oldum.Ben de kendime bir giyinme odası yaptırdım da biraz rahatladım.Dilerseniz oranın detaylarını da paylaşabilirim.Yorum olarak bırakın :) Stil postlarına epeydir ara verdim, vazgeçtim sanmayın o bölümü sürdüreceğim..

Bayram indirimlerini de es geçemedim.Bir kaç parça kozmetik ürün alarak, hafif sıyrıklarla atlattım diyebilirim.



Rossmann'dan sadece ihtiyaca yönelik bir alışveriş yaptım. Isana'nın saç bakım ürünlerini seviyorum. Spreyi kullanıyorum zaten bitmek üzereydi, yedekledim. Saçlarımı kazık gibi yapmadan sabitlediği için bu spreyden çok memnun kaldım. Saç köpüğünü de iyi olduğunu düşünerek aldım bakalım sonuç ne olacak. Her ikisi de 6.90 TL. 


Watsons'a ise Pure Beauty BB Krem almaya gitmiştim, aslında BB kullanıyormuşum. CC kullandığımı düşünerek gittim bu CC kremi aldım. Eve geldiğimde ise şuursuzluk boyutumu ölçecek hiç bir kıstas bulamadım açıkçası. Neyse bununla devam edebilirim sanırım, akılsız başın cezası olsun.%40 indirim vardı 18 TL'ye almış oldum.

Rimmel London Kate kontür paletini çantamda taşıdığım, makyaj çantam için aldım. Allık da içerdiği için pratik bir ürün,şeftali tonlu olanını tercih ettim. %40 indirimle 10.80 TL' ye mal oldu.

Kate ruju ise tamamen almış olmak için aldım, niye bu renk bir rujum olmasındı ki? Kullanıp kullanmamanın ne önemi var, süslü olmak bunu gerektirmez miydi? % 40 indirimle 9 TL ödedim.

Bu alışverişe bir de çok merak ettiğim NIB + FAB Glkolik asit içeren temizleme pedlerini ekledim.İki kez de kullandım. İyi şeyler bekliyorum. %30 indirimle 31 TL'ye de bu pedleri aldım. Ohh rahatladım!


Son olarak amaçsızca Gratis'e uğrayıp, biraz da orada kurtlarımı döktüm.Sıkıntının en büyük düşmanı alışveriş arkadaş,net! Wet & Wild'ın bu far paletini de çantamdaki makyaj çantası için aldım.Parça parça bir şeyler taşımaktan iyidir. Benim sıklıkla kullandığım renkleri içerdiği için tercihimi Sweet as Candy'den yana yaptım. Fiyatı 8.90 TL.

Loreal Super Slim Eyeliner'ı ne çok sevdiğimi biliyorsunuz. Yedeklendi. 23.90 TL.

The Balm'ın Meet Matte Hughes rujlarını herkeslerde görüpte kullanmamazlık edemezdim.En çok konuşulan rengi Commited'ı aldım tabii ki. Sevdim de, güzel bir renkmiş,herkesin sevdiği kadar varmış. 21.90 TL'de bu ruja vererek Gratis'ten ayrıldım.


Son olarak Farmasi'den Deep Black Maskarayı sipariş etmiştim.Geçenlerde elime geçti. Çok seviyorum bu maskarayı. 26 TL'ye aldım. LCW'ya uğrarsanız kasa yanındaki parfümleri es geçmeyin. Kokuları bence güzel. Fiyat performans açısından da başarılılar. Etriel'i çok sevdim özellikle. 

Siz bu bayram indiriminden neler aldınız? 

Sevgiler..


2 yorum:

  1. Güle güle kullan ben İstanbulda olmadığım için ilk günler yaptığım çok az alışverişle kaldım neyse ki :)

    YanıtlaSil
  2. İyi günlerde kullan. Tabiiki giyinme odası detaylarını bekliyorum ^.^

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)