BU BLOGDA ARA

29 Temmuz 2016 Cuma

Avon Makyaj Süngeri

Onlarca fırça alıp, Beauty Blender aldıktan sonra fırçaların yüzüne bakmaz oldum. BB makyaj süngeri aldıktan sonra da seri bir şekilde makyaj süngeri almaya başladım. 


Son aldığım iki makyaj süngerinden biri Avon'un renk ve görüntü olarak BB'ye benzeyen makyaj süngeri oldu. Katalogda gördüğümde çok heyecanlanmıştım açıkçası, çünkü görsel olarak umut vaat ediyordu.Süngeri elime alınca ise acayip hayal kırıklığı yaşadım.


Sünger o kadar sıkı dokulu ve lastik gibi ki, asla esnemiyor. Birazcık esnetmek için vargücümle sıkmam gerekiyor düşünün. Yine de ıslanınca belki biraz yumuşar ve kullanılabilir duruma gelir diye de umut etmekten kendimi alamadım. Süngeri suyun altına tuttuğumda bu umudum da boşa çıkmış oldu.O kadar sert ve gözeneksiz ki suyu asla emmiyor.Su süngerin üzerinden akıp gidiyor. İnatla ıslatmaya çalışsam da olumlu bir sonuç alamadım.
Islatabildiğim kadarıyla fondöten uygulamaya çalıştım.Ama sonuç gene felaket.Taş gibi olduğu için fondöteni dağıtmadığı gibi insanın suratında da dayak yemiş hissi uyandırıyor. 


Islak ve kuru halini fotoğraflarda görebileceğiniz Avon Sünger oldukça başarısız bir ürün.Sevmek için bir tek sebep dahi bulamadığım bu ürünü ben kara listeye aldım, sizin de uzak durmanızı tavsiye ederim.

Sevgiler.. 

8 yorum:

  1. bana bir arkadaşım almıştı bildiğin kaya gibi bir kere bile kullanamadım :-((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de görselliğinden faydalanıyorum arada o kadar..

      Sil
  2. :(( Kötü olmuş BB candır sünger diyince ama Dm de satılan Ebelin süngerleri de çok seviyorum aklında olsun ^^

    YanıtlaSil
  3. paylaşımınız için teşekkürler, uzak durmak gerek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen, dokunmak bile yasaklanmalı :)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)