BU BLOGDA ARA

11 Haziran 2016 Cumartesi

The Balm Mary Lou Manizer // Aydınlatıcı

Makyaj konusunda hala emeklediğimi kabul ediyorum. Aydınlatıcı kullanmaya da yeni yeni başladım.Bir kaç ay öncesine kadar aydınlatıcılar, makyaj çekmecemdeki konuk oyunculardan başka bir şey değillerdi. Ama şu anda aydınlatıcı kullanmaktan çok keyif aldığımı söyleyebilirim. Darısı bronzerın başına :) 

The Balm Mary Lou Manizer // Aydınlatıcı

Bugün size uzun zamandır elimde olan ama sadece bir kaç aydır yanaklarıma  güzel ışıltısını veren The Balm Mary Lou Manizer'den bahsedeceğim. Hatta acıklı bir olay yaşadık. İlişkimiz tam doruklardayken, elimden düşürüp kendisini parça pinçik ettim.Geçtiğimiz anneler günü indiriminden yenisini hemen aldım.Yeni ambalaj daha koyu ve canlı renklere sahip. The Balm'ın ambalajlarını sevmeyen yok sanırım..

The Balm Mary Lou Manizer // Aydınlatıcı

Mary Lou Manizer kapağını kaldırdığınızda disco topu gibi parlayan sarı alt tonlu bir aydınlatıcı. Bu görüntüsüyle insanı biraz korkutmuyor değil hani,sonuçta kimse disco topu gibi parlamak istemez. Ürünün yapısı pudramsı, ama tozutma problemi yok denecek kadar az. Pigmentasyonu gayet başarılı. Simli görüntüsü olmasına rağmen simler tene transfer olmuyor. Bu da korkulan o görüntünün oluşmamasına olanak sağlıyor.

The Balm Mary Lou Manizer // Aydınlatıcı

Aydınlatıcının amacı vurgulanmak istenen yerleri ön plana çıkarmak. Uygulama yapılacak en öncelikli bölge de elmacık kemikleri. Bence çıkık ve ön planda elmacık kemikleri karizmatik bir görüntü sağlıyor.Burun ucu ve dudak üstü gibi bölgelere uygulama yapmak da mümkün.Ben  genelde sadece elmacık kemiklerimin üst kısmına (allığın tepe noktasına) kaş kemiğimin başladığı yere kadar 'C' şeklinde uygulama yapıyorum. Uygulamayı gevşek ve seyrek kıllı küçük fırçalarla yapıyorum. Böylece daha kısıtlı bir alana, az miktar ürünle kontrollü bir uygulama yapmış ve istediğim gibi elmacık kemiklerimi ön plana çıkarmış oluyorum. 

The Balm Mary Lou Manizer // Aydınlatıcı

The Balm Mary Lou Manizer // Aydınlatıcı

Ürün miktarı doğru ayarlandığında ve doğru fırça kullanıldığında asla disco topu gibi parlamayan sadece görevi olan öne çıkarmayı yerine getiren bir aydınlatıcı Mary Lou Manizer. Kalıcılığı da gayet başarılı. Aydınlatıcı almak isteyenlere tavsiye edebilirim.

Sevgiler.. 

2 yorum:

  1. ben de seviyorum gerçekten başarılı ilk 5'de yer alır kesinlikle :-))

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)